עמוד הבית » קולקציית אביב/קיץ 2020 של המותג הצרפתי PAULE KA

קולקציית אביב/קיץ 2020 של המותג הצרפתי PAULE KA

המותג פולקה בלעדי למילוס קיץ 2020 צילום יחצ חול
בקולקציית ריזורט 2020 ההשראה מגיעה מכיוון דרום צרפת – פריטים המוארים בגווני האזור. ליין הריביירה מציע פריטים פסטליים ונוצצים באור השמש או בגווני פרג בהשראת חזיתות הבתים של פרובאנס, צבעי אבן, פסטל ונוצצים למיניהם, על גבי בלייזרים והג'ינס עובר עיבודים מעניינים.

הליין האלגנטי מציג חליפות גבריות, חולצות צווארון, מעילים עם חיתוכים, גזרות גאומטריות לצד שמלות ארוכות מרופדות עם קפלים המושלמות לערב בקזינו של מונטה קרלו.

Paule Ka אביב קיץ 2020

אביב-קיץ 2020, המותג מציג מלתחה בהשראה של מנהטן ושדרותיה הבלתי נגמרות מסוהו לצדו המזרחי העליון, בעקבות צעדיה של קארי ברדשאו ושלושת חברותיה הטובות ביותר, סמנתה, מירנדה ושרלוט. Paule Ka מלבישה נערה צרפתייה בחיפוש אחר ריגושים…

המותג פולקה בלעדי למילוס קיץ 2020
צילום יחצ חול
המותג פולקה בלעדי למילוס קיץ 2020
צילום יחצ חול

לשעות היום-מכנסיים מתרחבים, חליפות מכופתרות, פריטים במראה גיאומטרי, חצאיות כותנה, שמלות קוקטייל וסריגים בצבעים קוסמטיים, שפתון אדום, סומק ורוד או כתום. אקארד עוטף סגור על ידי רוכסנים, בגד גוף בצבע אנטומי הבונה צללית דינמית יחד עם כותנה סרוגה, שמלות או רשת ויסקוזה.

הערב סקסי מתמיד. נצנצים, סאטן משי או קרפ סאטן, ראפלס ואפקטים אופטיים בשחור לבן. חומרים מנוגדים וכן חצאיות קפלים בהדפסים ונוצות. מחשופים מתרחבים וחליפות סרבל שהנשים לובשות כמו טוקסידו: המלתחה האידיאלית לחקור עמה את העיר שלא ישנה לעולם.

 אתר,  WWW.MILLOS.CO.IL