עמוד הבית » קולקציית הכלות של Kim Kassas Couture

קולקציית הכלות של Kim Kassas Couture

קים קסאס קוטור צילום דניאל אלסטר
קולקציית הכלות של בית אופנת העילית Kim Kassas Couture /קים קסאס קוטור, עוצבה בהשראת הספר "THE PERFUME" ובהשראת הדמויות הנשיות שמוזכרות בו

. דור יעקב, מעצב המותג מספר על הקולקציה:  "הנשים בספר מתוארות כנשים עדינות, טהורות, בתולות ויפהיפיות. על מנת להדגיש מוטיבים אלו שילבתי  אלמנטים ויקטוריאניים כגון: מחוכים, גלימות,נוצות יען, רקמות בעבודת יד.

כמו כן על מנת לקחת את המוטיבים הללו ולתת להם אינטרפטציה מודרנית שילבתי  אלמנטים מהעולם המחויט הגברי כמו: מכנסיים מחויטים, כריות כתפיים ובדי קרפ מחויטים.

השילוב בין האלמנטים מעניק מראה מודרני עם נגיעות ויקטוריאניות עם רוך לצד חוזק וכך נוצרו הפריטים המרכיבים את הקולקציה :  אוברול מתחרה צרפתית בשילוב חצאית קומות מטולים, שמלת מחוך עם חצאית באורך מידי בעלת  שובל גדול רקום בעבודת יד, שמלה באורך מיני עם גולף בשילוב של 2 סוגי בדי תחרה שונים בעלת גלימה מתחרה ונוצות יען.

צבעוניות הקולקציה : לבן חלבי,שנהב,פודרה,וורוד בייבי עם נגיעות קטנות של כסף "

קים קסאס קוטור
צילום דניאל אלסטר
קים קסאס קוטור
צילום דניאל אלסטר
קים קסאס קוטור
צילום דניאל אלסטר
קים קסאס קוטור צילום דניאל אלסטר

Kim Kassas Couture הינו סטודיו לעיצוב ותפירה עילית של פריטי לבוש ייחודיים, אופנתיים ומוקפדים לנשים המבקשות לבלוט מעל לכל השאר. המותג הוקם לפני כשנה על ידי קים קסאס, וקרוי על שמה , אמריקנית במקור, המתגוררת ביפו בשנים האחרונות.

קסאס חברה לשני צעירים מוכשרים, שאפתנים ונמרצים – המעצב דור יעקב, שעבד בעבר בבית האופנה גליה להב, וטל סיגוואי שמטפל בצד השיווקי והעסקי. המותג הצעיר הצליח בזמן מהיר, להשתחל לארונן של סלבריטאיות, בהן: נטע ברזילאי , אלכסה דול, מאיה בוסקילה, הזמרת דיקלה ומרינה מקסמיליאן.

טווח המחירים:

שמלות ערב להשכרה מ-4,000 ₪, שמלות כלה להשכרה מ-14,000 ש"ח

שמלות  one of a kind לרכישה מ- 25,000 ₪.

קים קסאס קוטור