עמוד הבית » הנעליים שחייבות להיות בארון שלך

הנעליים שחייבות להיות בארון שלך

קנדל וקיילי לרשת שואו אוף צילום יחצ חול
רשת SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים משיקה את קולקציות הנעליים הכי חמות לקיץ 2019 של המותגים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ועוד

רבות כבר אימצו מגוון משפטי מוטו לחיים כמו: "אף פעם לא יכולות להיות לך יותר מידי נעליים" ו"החיים קצרים, קני את הנעליים".

רשת חנויות שואו אוף נותנת לכן את כל הסיבות לבוא ולהתחדש לקראת הקיץ.

הקולקציות הכי מדוברות של עולם אופנת ההנעלה תחת קורת גג אחת עם כל הטרנדים הכי חמים היישר מהתצוגות הכי גדולות במבחר סגנונות: ליום יום, ערב, כפכפים, סנדלים ועוד.

הקולקציה הכי לוהטת העונה, היא של המותג הוותיק GUESS, הידוע כמותג יוקרתי שלא חושש לחדש ולהתחדש. גולת הכותרת של הקולקציה הם הסניקרס אשר מזמן יצאו מתחום הספורט והפכו לפריט אופנה אשר משלים כל לוק בכל זמן במשך היום. ומשתלבים בצורה מושלמת עם שמלה או חליפה – סניקרס של גאס יעשו את העבודה ויתנו לך את ההשלמה האחרונה ללוק שכולו סטייל.

מותג וותיק ואהוב על כולנו הוא ANNE KLEIN המתחדש וממציא את עצמו  ונותן לנו להתמכר אליו מחדש. גם הפעם, הקולקציה רחבה וניתן למצוא בה מגוון נעלי עקב, מיול, סנדלים ובובה. הסוד של הקולקציה נמצא בפרטים הקטנים: מלמלות, פרנזים ועוד עיטורים שהופכים את הפריטים למיוחדים במינם.

MARC FISHER מותג בינלאומי המושך הרבה תשומת לב מכל הפאשניסטיות הכי גדולות. הקולקציה מאיימת לכבוש את ליבנו עם הצבעוניות הקיצית שגורמת לנו לרצות לאסוף את כל הצבעים כאילו היו בובות אספנים. אדום, צהוב, כחול, מטאלים ועוד ועוד. כל צבע דומיננטי ומלהיב. לצד הצבעוניות ניתן למצוא צבעים סולידריים: שחור, בז', דנים.

המותג האחרון, שמו הולך לפניו והוא הכי מעורר סערה בכל פעם שנשמע שמו: KENDALL AND KYLIE, האחיות לבית ג'נר-קרדשיאן ממשיכות עם עיצוב נעליים בצורה מושלמת. אל תתבלבלו עם הקולקציות קפסולה שלהן למותג זה או אחר – כאן זה הדבר האמיתי. כל זוג נראה כי הגיע מעולם אחר אך הבנות מסבירות כי כל זוג מייצג פן אחר בסטיילינג שלהן. לדוגמא ניתן למצוא כפכפים בסגנון מרוקאי, עיטורי פפיונים שילכו חזק הקיץ ועוד. כל זוג מביא צד אחד של הבנות ומספר סיפור שונה וקסום.

קנדל וקיילי לרשת שואו אוף ילום יחצ חול
קנדל וקיילי לרשת שואו אוף צילום אסף לוי
מארק פישר לרשת שואו אוך צילום אסף לוי
מארק פישר לרשת שואו אוך מחיר צילום אסף לוי

טווח מחירים:

נעלי עקב – החל מ-249.90 ₪

סנדלים – החל מ-199.90 ₪

כפכפים – החל מ-199.90 ₪

סניקרס – החל מ-249.90 ₪

את הקולקציות ניתן למצוא ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון גינדי,TLV  קניון הזהב ראשל"צ, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.