עמוד הבית » קולקציית חזיות הספורט סופגות זיעה

קולקציית חזיות הספורט סופגות זיעה

צילום יחצ
מחזיקות ותומכות ובו בעת משחררות ונוחות, סופגות זיעה, מאווררות, מתאימות לסוג האימון ומבנה החזה ובאות במגוון רחב של צבעים ועיצובים- קולקציית חזיות הספורט של המותג הבינלאומי Brooks מדגימה כיצד תשומת לב לפרטים תוך התחשבות בנראות של החזייה יכולה לחולל פלאים וליצור חזיות שלא רק תומכות בחזה ומשחררות אותנו לעיסוקנו, אלא גם מייצרות מראה יפה וסקסי בזמן אימון, לפניו ואפילו אחריו

מעבר לעובדה שחזייה לא מתאימה תפגע באימון, בגב ובבריאות שלנו בכלל, יש חשיבות רבה לבחירת החזייה גם מבחינת תדירות השימוש בה.

רובנו לא נרצה (ובצדק) להשקיע הון בפריט שנלבש פעם בשבוע ומתאים לפעילות אחת ספציפית ונעדיף לרכז את ההשקעה בפריט שנוכל ללבוש גם ביום יום שלנו.

הקולקציה החדשה יוצרת את השילוב הנכון בין פרקטיקה, אופנתיות ושמירה על הגוף ממצבי פציעה, בזכות טכנולוגיות טקסטיל מתקדמות, מבנה חכם שתומך בדיוק כמה שצריך מבלי להגביל את התנועה ומשאיר מקום מקסימלי לאוורור, אפשרויות התאמה בדיוק לפי הגוף, מינימום תפרים כדי לצמצם את גירויי העור עד כמה שאפשר, וגזרות מחמיאות שמתאימות לכל בגד.

כדי שלא נסתבך, חזיות הספורט של Brooks מחולקות לשלוש קטגוריות, על פי אופי האימון והאינטנסיביות שלו. הקטגוריה הראשונה, Low impact, מיועדת לאימונים קלילים שלא מצריכים קיבוע חזק מאוד של החזה, כמו למשל יוגה או פילאטיס, והן שמות את הדגש המרכזי על נוחות – בכל תנוחה ובכל רגע.

הבאה בתור היא קטגוריית ה- ,Medium Impact שמיועדות לאימונים יותר קופצניים ומכילה מבחר רחב וורסטילי של חזיות מתכווננות שיתמכו בנו כמעט בכל סיטואציה, משיעור זומבה קצבי ועד יום רגיל בעבודה. ביניהן גם חזיית ה Anyday- בגזרת הוי, שנראית כמו חזייה רגילה, ותראה נהדר מתחת לכל חולצה – גם במשרד וביציאה.

למי שרוצה לשמור על חזה מעוצב ומוחזק במהלך אימונים אינטנסיביים ביותר, כמו ריצה, אירובי וקיקבוקס, מיועדות חזיות ה-High Impact  שמקנות קיבוע מקסימלי, תוך הפעלת לחץ מינימלי על הגוף.

צילום יחצ חול

להשיג בסניפי רשת BROOKS  ובאתר החברה:www.brooks.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה