עמוד הבית » קולקציית פרמיום, 'X ROYAL'

קולקציית פרמיום, 'X ROYAL'

טבעת טניס אמרלד קאט צילום יחצ
חברת "X LAB DIAMONDS" משיקה ליין תכשיטים מעוצבים במחירים אטרקטיביים.

קולקציית royal X  קולקציית הפרימיום שהושקה כוללת תכשיטים ביניהם טבעות, צמידים, שרשראות ועגילי זהב 14K, משובצים ביהלומים מרשימים בגודלם וייחודם, שעוצבו ויוצרו על ידי הרשת, ליצירת מראה דרמטי וייחודי..

בין התכשיטים הבולטים, ניתן למצוא צמיד טניס משובץ אבנים אובליות סה"כ 17.8 קראט, טבעת טניס בחיתוך יהלומים אמרלד (מרובעות) -8.70 קראט, ענק יהלומים לצוואר- 14.30 קראט יהלומים, עגילים צמודים 3.5 קראט ומגוון טבעות מרשימות לאירועים מלכותיים.

הרשת מציעה, בחנות ובאתר, דגמים של תכשיטי יהלומים: טבעות, צמידים, שרשראות, עגילים ועוד.

טבעות אירוסין החל מ-1600 שח, טבעת זהב 14K מגוון טבעות אירוסין בכל צבע ורמת ניקיון.

חגית שינובר, מנכ"לית ומבעלי הרשת: "הקולקציות שלנו פונות אל אותם לקוחות המעוניינים בתכשיטי יהלומים, אך לא רוצים לשלם סכומי עתק עבורם או להיות שותפים לנזקים הנגרמים לסביבה על ידי כריית יהלומים.

טבעת לבבות ספיר
צילום יחצ

מהיום, אף אחת או אחד לא צריך להתפשר על אבני חן או זרקונים. כל אחד מלקוחותינו יכול להיכנס לאתר או לחנות ולצאת עם תכשיט יהלום איכותי".

טניס אובל
צילום יחצ
עגילים סוליטר
צילום יחצ

באתר קיים הסבר על איכותם ואופיים של היהלומים המוצעים, כך שכל רוכש יכול ללמוד בקלות האיכויות של יהלומי מעבדה וכיצד מבחינים באיכויות השונות של היהלום, תוך התייחסות לנושא: גודל, צורה, רמת ניקיון  של היהלום ופרמטרים משמעותיים נוספים.

היתרונות הבולטים ברכישה באתר הם שניתן לרכוש טבעת איכותית ויוקרתית מיהלום אמיתי, במחיר נמוך בכחצי ממחיר טבעת זהה משובצת ביהלום כרייה ולקבל את המשלוח עד הבית.

בנוסף, ניתן כמובן להגיע לחנות הדגל בעופר הקניון הגדול פ"ת.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה