עמוד הבית » קיץ לוהט ב- Next.co.il

קיץ לוהט ב- Next.co.il

לוק בוק קייץ אתר NEXT צילום יחצ חול
קיץ 2020 בפתח ואתר האופנה הבריטי NEXT משיק קולקציית קיץ לנשים המתאימה למזג האוויר הישראלי.

בקולקציית הקיץ לנשים ניתן למצוא שמלות ארוכות בסגנון בוהו שיק ואובר סייז בצבעי בסיס: אדום, כתום כורכום האופנתי כחול רויאל ותכלת לצד צבעי ניאון: ירוק, צהוב לימון, ורוד פוקסיה. לצד פריטים קלאסיים בצבע לבן, וכולל שמלות לבנות, ג'ינסים לבנים וחליפות מחויטות בצבעי שמנת ולבן.

הטרנד החם של העונה הם הפרחים: דוגמת הפרחים מגיעה בעיקר בשמלות ארוכות ומתנפנפפות, בסגנונות שונים של פרחים, רומנטיים, אקזוטיים, או דרמטיים, עם עלי כותרת גדולים או קטנים, ועל רקעי בד שונים החל מלבן, שחור, ורוד, כתום, ירוק רעל או תכלת. השמלות מתאימות לשעות היום או הערב.

לוק בוק קייץ אתר NEXT צילום יחצ חול
לוק בוק קייץ אתר NEXT צילום יחצ חול
לוק בוק קייץ אתר NEXT צילום יחצ חול

טרנד המכנסונים– בNEXT  ניתן למצוא מגוון רחב של מכנסונים המתאימים למזג האויר של הקיץ הישראלי, במגוון רחב של גזרות ואורכים מקצרים ועד אורך ברך, במגוון צבעים. כמו כן מבחר גדול של מכנסי ג'ינס בצבעי אינדיגו קלאסיים או בצבעי קיץ של ורוד, צהוב ולבן .

הבדים השולטים הקיץ הם בדים אווריריים העשויים מ- 100%  כותנה,  פשתן, השמלות  מבדים רכים המתאימים לקיץ הישראלי.

קולקציית הגברים של NEXT לקיץ הקרוב ילבשו

חולצות מכופתרות מבדים נושמים ורכים העשויים 100% כותנה או פשתן בגזרות רחבות לצד חולצות טי נינוחות ומחמיאות בצבעים אחידים או עם הדפס קדמי, ומבחר גדול של חולצות פולו. עוד לקיץ מכנסי ברמודה מבדי פשתן בגזרה קלאסית המתאימים לעונה. מכנסי חוף בגזרות משוחררות המתאפיינת בהדפסים קיציים בהשראת חופי גלישה בגווני הטורקיז, הדפסי פרחים, הדפסים גאומטריים, ופסים.

לוק בוק גברים אתר NEXT צילום יחצ
לוק בוק גברים אתר NEXT צילום יחצ
לוק בוק גברים אתר NEXT צילום יחצ

טווח המחירים של קולקציית הגברים של NEXT :

חולצות טריקו /140-20 ₪ ג'ינסים: 100-60 ₪/חולצות מכופתרות: 69 ₪ -124 ₪ /מכנסיים ארוכים : 86 -120 ₪ /מכנסיים קצרים: 96-48 ₪ /בגדי ים: 96-41 ₪ /כפכפים: 42- 78 ₪

 

קולקציית הילדים של NEXT בקיץ הקרוב

קולקציית בגדי הילדים של NEXT קייצית ומגוונת ובעיקר נוחה ומותאמת לאקלים הישראלי. בדים איכותיים ונעימים למגע, גמישים, כביסים, בנוחות המשתלבת עם הקולקציה האופנתית של NEXT.

הקולקציה החדשה לבנות מציגה: חולצות, חצאיות ושמלות עם פאצ׳ים ופייטים, שמלות טול לבנות בצבעוניות קייצית. בשילוב קולקציית הסנדלים החדשה הילדות מעודכנות ואופנתיות מתמיד.

הקולקציה החדשה לבנים מושפעת מסדרות וסרטים אהובים על הילדים כמו, מיקי מאוס, מפרץ ההרפתקאות, באטמן,ספיידרמן ועוד, אותן ניתן למצוא בחליפות גן והפיג'מות של NEXT, לצד פריטי בייסיק יומיומיים והג'ינסים עם הגומי האהוב על הילדים בשילוב קולקציית סנדלים רחבה.

אתר NEXT ילדים
צילום יחצ חול
אתר NEXT
צילום יחצ חול
אתר NEXT ילדים חולצה צילום יחצ חול

*************

בימים אלה חזר אתר האופנה Next.co.il  לפעול בישראל, לאחר שהוטמעו השינויים הבטיחותיים הנדרשים במערך הלוגיסטיקה וההפצה של החברה, בהתאם לנוהלי הבטיחות החדשים .

מדי יום בתקופה הקרובה האתר יגביל את כמות הפריטים שאפשר יהיה להזמין מדי יום, במטרה להפחית את עומס ההזמנות על מערכי הלוגיסטיקה וההפצה תוך שמירה  על נוהלי הבטיחות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה