עמוד הבית » קולקציית קיץ 2019 של Reserved

קולקציית קיץ 2019 של Reserved

צילום יחצ חול
הנופים והתרבות המרוקאית בשילוב תרבות פופ בוהמיינית מרכיבים את ההשראות הקולקצייה

הרמוניה של סגנונות: פשטות טבעית, שירה טהורה, מלנכוליה בוהמית, רטרו ורומנטיקה בשילוב נוודות במחוזות אתניים ומטיילת בוהמית המושפעת מתרבות הפופ הם ההשראות הבולטות של  Reserved לקיץ  2019 .

הנופים והתרבות המרוקאית היוו רקע מושלם לצילומי הקמפיין אבל בעיקר יצרו את  אחת ההשראות המרכזיות לקולקציית הקולקצייה  . האווירה – מצב רוח חופשי במדבר סוואנה, שמשולב עם סגנון טכנו של פסטיבלים משנות ה 90.

הקמפיין בהשפעות רב-תרבותיות כגון :דפוסים מזרחיים, השפעות אתניות דפוסים ורקמות של מסורות מתרבויות שונות כחלק מהמגמה העולמית החזקה באופנה  שמשולבת עם תרבות הפופ ופסטיבלי מוסיקה, מובילים את מעצבי  Reserved להשראות קיץ 2019  תוך חשיבה על התמזגות עם הטבע.

שמלות  הן הפריט המרכזי והמוביל באוסף הנשים של הקיץ: רומנטיות מבדי תחרה או קרושה, באורכי מידי או מקסי, צמודות או מתרחבות, בדי רשת או טכניקות לייזר קט שמופיעים גם בקבוצת החצאיות. אלמנטים חזקים נוספים הם הפסים והמלמלות וצביעת הטאי דאי מפורסמת מסגנון הפסטיבלים שהתחילו עוד בקליפורניה.

עוד בקולקציה: חולצות over size   ומכנסיים מתרחבים שנלקחו היישר מהרחובות הצרים של שווקי מרקש , חולצות בגזרת פפלום וצווארון בסגנון ויקטוריאני, ג'קט קל או סריג דק עם כתף אחת חשופה, א-סימטרי. שקיות עור הצוואר,  תיקים במראה סלים  קטנים או מאוד גדולים הם תוספות אביזרים מושלמות לאוסף הנוודים הזה.

תערובת זו יוצרת אוסף אקלקטי, מלא באנרגיות שלוות ואווירה אידיאלית לקיץ, אשר יהיה מושלם בנופש,  בטיולים בטבע או בג'ונגל העירוני.

צילום יחצ

צילום יחצ

להשיג ברשת  Reserved ( בקניון איילון ובקניון גבעתיים)