עמוד הבית » קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב

קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב

סנדרה רינגלר ליום האישה, צילום גיא כושי ויריב פיין
8 למרץ מציינים ברחבי העולם את יום האישה הבינלאומי. הסטייליסטית סנדרה רינגלר, משיקה לרגל חגיגות יום האישה קולקציית תכשיטי זהב משובצים יהלומים, בעיצובה, המתאפיינים העצמה נשית, כוח נשי ונצחיות.

הקולקציה תשווק בלעדית ברשת אימפרס והיא כוללת 15 דגמים עשויים מזהב לבן או צהוב 14 קראט ומשובצים יהלומים איכותיים.

בסיום עיצוב הקולקציה סנדרה רינגלר מסרה: "נשים לא צריכות לחכות יותר לאף אחד שיעניק להן תכשיט, גם מבחינת הכיס וגם מבחינת הביטחון העצמי שלנו, יש משהו מדהים ומעצים בללכת ולמצוא לעצמך תכשיט.

סנדרה רינגלר ליום האישה, צילום גיא כושי ויריב פיין

" היא הוסיפה: "האלמנט הרומנטי שבהענקת תכשיטים קיים ותמיד יהיה קיים, אבל העידן שבו נשים עצמאיות ולא צריכות לחכות שמישהו יעשה בשבילן או יקנה להן הוא מדהים ואני מאמינה בו בכל לבי"

המחירים בקולקציה אטרקטיביים ומתאימים לכל כיס. לקראת יום האישה הבינלאומי טבעת מצולות היהלומים מזהב לבן יימכר ב-4490  במקום 4,990 ₪. בין הפריטים הנוספים שבקולקציה: טבעת תנועת היהלום זהב צהוב או לבן ב1490 ₪ בלבד, תליון יהלומי האינסוף  זהב צהוב ולבן ב – 1290 ₪ בלבד,   עגילי זריחת השמש זהב לבן או צהוב ב  2290 ₪  בלבד ועוד…

 רשת אימפרס-  רשת החנויות לתכשיטים ולשעונים מבית רולטיים, הפרוסה על פני 15 חנויות מרכזיות ברחבי הארץ ומציעה מגוון רחב של תכשיטי יהלומים ושעוני יוקרה ואופנה מהמותגים המובילים בעולם כגון: ברגה, הובלו, אומגה, טיסו, אן קליין, אובאקו, D1 ועוד.

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

להרשמה למועדון הלקוחות ולרכישה אונליין: www.impress-stores.co.il, משלוחים חינם לכל הארץ!

הוספת תגובה

הוספת תגובה