עמוד הבית » קולקציית 2021 בחדרי האמבטיה

קולקציית 2021 בחדרי האמבטיה

ארונית אדאורד ווד חברת סבח צילום: שגיא מורן
אחד האזורים בבית הכי מענינים ומושקעים זה חדר האמבטיה, המקום בה אנו רוצים שקט ושלווה ושהמקום יהווה עבורנו רוגע ונעימות.

חברת סבח דור שלישי בארץ כ- 51 שנים והמהוותיקות בענף חדרי האמבט חברה סיטונאית כחול לבן. בעשור האחרון תחום הנגרות הלך והתפתח והביקושים בשוק יצרו ריהוט שונה ומפואר. כיום המדיה גרמה ללקוחות להגיע עם תמונת חדר אמבטיה ובכך, להגשים את חלומם. בעבר הארונות היו כבדים כיום הארונות תלויים, הצבעים צבעוניים וצבע הלבן הולך ונעלם.

ארונית אמבט קיילי מנטה של חברת סבח צילום: שגיא מורן

לחברה אולם תצוגה מפואר השוכן באזור התעשיה מודיעין המיועד לקהל הפרטי, בקומה השניה אולם תצוגה ושולחנות עבודה עבור אדריכלים, מעצבים המגיעים לחוות ולראות את העיצובים והטרנדים החדשים בארץ.התרשמותי מקומת קשרי אדריכלים מרשימה,העיצובים בקומה העליונה מיוחדים המראה טרנדי ומשדר יוקרה.

דגשים לעיצוב חדר אמבט

חדרי האמבטיה שונים בצורת הקשר הקיים בסביבה קרי: לחות ורטיבות מחוייבים במציאות נגרות מעץ מלא העובר עיבוד ואינו סופג מים. הדגש ליצור ארון עיצובי טרנדי ופרקטי בחדר האמבטיה. הריהוט צריך להשתלב בתוך החדר ולתת את עיצוב הסטייל באוירה של ספא ויוקרה תוך כדי מגבלות של אותו לקוח. כלים הסניטרים, כיורים, אסלות ברזים, מגיעים בקשת רחבה של צבעי זהב, שחור, ורוד פודרה עוד..העונה לצורך ובחירת הלקוח.איחסון הוא חלק חשוב בעיצוב ארון האמבט, רצוי לתת דגש לפתרונות האחסון:  מגירות, נישות גלויות או נסתרות, מדפים.

טרנדים עיצוביים  

העיצובים השנה מתמקדים בהשראת גווני הסתיו – מנטה, ורוד פודרה ותכלת.הקולקציה כוללת ארונות אמבט חדשים בסדרת ספיישל היוקרתית, בשני עיצובים מודרניים ובשלושה צבעים חדשים.

ארונית אמבט קורטני ורוד פודרה ובוצ'ר של חברת סבח צילום:שגיא מורן

ניתן לעצב חדר אמבטיה בכל תקציב בחלל קטן או לחילופין חלל גדול, לחברה יש מנעד רחב מאוד של מחירים ללקוח קצה כל עוד שיודעים להגדיר צרכים ותיאום ציפיות מול הלקוח ועד להגעה ללקוח והתקנת המוצר בביתו.

אורי סבח, מנכ"ל החברה מסביר: "צבעי הפסטל הרכים ילוו את הסתיו והחורף הקרוב. מזג האוויר המתקרר, לצד השהות הממושכת בבית בעקבות הקורונה, מביאים לרצון בשינויים קוסמטיים, שנועדו לשדרג את מראה הבית בכלל וחדר האמבטיה בפרט. "מאז פרוץ הקורונה אנו רואים שינוי במגמות, בטעמים ובהעדפות של הלקוחות. הם כבר לא מתפשרים היום על ארון מקטלוג, אלא מבקשים התאמה אישית על פי טעמם, בהתאם לעיצוב האישי של חדר האמבט".

אז כמה זה עולה לנו ? החל מ-4,500 ₪ לארון אמבט מעוצב.

צילום: נעמה משיח כהן

מוצרי החברה משווקים בכל הארץ למאות חנויות תצוגה ורשתות עיצוב.

אתר החברה: https://www.sebach.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה