עמוד הבית » קולקציית MAMI X SABON היישר מטוקיו

קולקציית MAMI X SABON היישר מטוקיו

SABON TOKYO CELEBRATION צילום רונן מנגן
מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי, SABON, משיק קולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת, בעיצובה הבלעדי של אמנית הקליגרפיה היפנית MAMI.

טוקיו מפגש בין מסורת לקדמה. ניגוד בין אומנויות עתיקות לעתיד העיצוב. טוקיו היא המקום שבו כל הניגודים – אך גם כל החיבורים – הם אפשריים: בסגנון החיים, באמנות, בעיצוב- וכל חוויה היא זיכרון שתנצור לנצח.

לראשונה, SABON  משתפת פעולה עם אמנית הקליגרפיה היפנית MAMI, שעיצבה את קולקציית הקפסולה שלנו לקיץ 2020. בהשראת אמנות הקליגרפיה היפנית והעיר טוקיו.

הקולקציה מסמלת איזון והרמוניה, גשר בין מסורת למודרנה. הקולקציה לוקחת אותנו למסע ברחבי יפן, מסע רוחני וגשמי.

על הניחוח Clear Dream

Clear Dream  הינו ניחוח רענן ומודרני ומייצג את השעה ביום בה האוויר טהור וצלול והשמש חזקה ומאירה. השימוש בתווי לימון ויסמין מייצג את העונה החמה בניחוח הרענן הקליל והחמקמק שהם מעניקים. תווי הבסיס, של מושק ואמבר, מספקים את התחושה הטבעית ונשארים לאורך זמן.

התחושה שמעביר הניחוח היא של ימים שמשיים, טיול קיצי לצד סלעים כהים וצמחיה פראית, משב רוח בשיער המגלה מרבדי פרחים צבעוניים שמפליאים בפשטות שלהם.

תווי הניחוח:

  • התו העליון: לימון, תווים ירקרקים
  • תו הלב: יסמין, פריחת התפוז, אלדהידים
  • תו הבסיס: עץ גואייק, מושק, אמבר והליוטרופ.

הקולקציה החדשה משלבת את המוצרים האהובים והוותיקים של SABON  המוצעים בניחוח  Clear Dream  ביניהם מוצרי טיפוח, ניחוחות לבית וגם מוצר אחד חדש לגמרי…

צילום רונן מנגן

חדש!!! מיסט לשיער  – מוצר חדש במגוון מוצרי SABON

לחות קלילה עם ניחוח לשיער בנוסחה מיוחדת השומרת על בריאות השיער, בעלת אחוז אלכוהול נמוך ומועשרת בתמצית חוחובה מזינה. המיסט לשיער שלSABON  מגן על שיערך מנזקי הסביבה, מונע התייבשות וממזער מראה מקורזל וקצוות מפוצלים- תוך כדי בישום השיער בניחוח מרענן ועמיד לאורך זמן. גודל הנשיאה של הבקבוק (30 מ"ל) מאפשר לך לקחת אותו לכל מקום ולשמור על ניחוח פרשי לשיער בכל עת.

כמות: 30 מ"ל

מחיר: 69 ש"ח

 סבון נוזלי על בסיס שמנים  

הסבון הנוזלי על בסיס שמן הינו בעל המרקם העשיר, מכיל ארבעה שמנים טבעיים: זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה. הוא מזין ומחדש את העור, מותיר אותו נקי, רך וריחני לאחר מקלחת נהדרת.

כמות: 300 מ"ל

מחיר: 59 ש"ח

פילינג גוף

פילינג הגוף האייקוני מועשר במלחי ים המלח, 4 סוגי שמנים טבעיים וויטמין E . הוא מסיר תאים מתים, מסייע לחידוש העור ומותיר אותו רך וקטיפתי לאחר השימוש.

כמות: 320 גר'

מחיר: 95 ש"ח

 חלב גוף

חלב גוף קליל המועשר בשמן שקדים, חלב שיבולת שועל אורגני וויטמין E . משמר את ההגנה הטבעית של העור ושומר עליו לח, זוהר וקטיפתי למגע

כמות: 200 מ"ל

מחיר: 99 ש"ח

קרם ידיים – קרם הידיים של SABON  

מועשר בחמאת שיאה ואלוורה ומותיר את עור הידיים רך וגמיש.

כמות : 30 מ"ל

מחיר: 19 ש"ח

סבון מוצק 

מבוסס על שמן דקל, מזין את שכבות העור העמוקות של העור בלחות ומותירו אותו רך וגמיש.

כמות: 70 גר'

מחיר: 24 ש"ח

Eau De SABON

בושם ייחודי אשר ניתן להתבשם בו בפני עצמו או כטאץ' ניחוח סופי מעל מוצרי קולקציית הניחוח Clear Dream ובכך להעניק לניחוח עמידות ועומק. מכיל 69% אלכוהול- עמיד יותר מתרסיס גוף מבושם אך פחות מרוכז מבשמים מסורתיים- מה שמעניק לו רעננות, קלילות עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. הבושם האידיאלי לקיץ, מוגש בבקבוקון קלאסי וארוז במעטפת בד רך 100% כותנה

כמות: 80 מ"ל

מחיר: 169 ש"ח

ניחוח לחלל החדר

מפיץ ריח בניחוח Clear Dream  שיעניק לכל חלל נבחר ניחוחו הקליל והמרענן. מוגש בבקבוק דפיוזר יוקרתי

כמות: 250 מ"ל

מחיר: 109 ש"ח

ערכות וסטים

קיט חמישיית מוצרי טיפוח

הערכה השלמה והמושלמת של קולקציית Tokyo Celebration, המקבצת יחד חמישה מהלהיטים הגדולים ביותר שלה באריזה יפהפיה אחת: סבון נוזלי על בסיס שמן, פילינג גוף, חלב גוף, קרם ידיים ובושם Eau De SABON – כולם בניחוח הקיץ שלנו שמוצע במהדורה מוגבלת Clear Dream . ערכת המולטי מעניקה את חווית הטיפוח המפנקת ביותר לגוף.

הערכה כוללת:

  • סבון על בסיס שמן בגודל 100 מ"ל
  • פילינג גוף בגודל 60 גר'
  • חלב גוף בגודל 30 מ"ל
  • and cCream קרם ידיים בגודל 30 מ"ל
  • Eau De SABON בגודל נשיאה 10 מ"ל

מחיר הערכה: 89 ש"ח במקום 120 ש"ח 

קיט שלישייה לגוף ולידיים

ערכה מפנקת של שלושה מוצרים מענגים בניחוח הקיץ במהדורה מוגבלת שלנו Clear Dream, לשמירה על עור הגוף והידיים רך וגמיש, בכל מקום ובכל זמן: סבון השמן המעודן, חלב הגוף הקטיפתי וקרם הידים המזין:

הערכה כוללת:

  • סבון נוזלי על בסיס שמן 100 מ"ל
  • חלב גוף 30 מ"ל
  • קרם ידיים 30 מ"ל

מחיר הערכה: 59 ש"ח במקום 90 ש"ח

קיט זוגי "ניחוח וגוף"

קיט של שני מוצרים באריזה חגיגית ויפהפייה, הכוללת שניים מהמוצרים האהובים ביותר שלנו: חלב הגוף והבושם הקליל Eau de Sabon שניהם בניחוח החדש שלנו במהדורה מוגבלת Clear Dream . סט  ליצירת הניחוח שיאפוף אותך במשך היום: תחילה, מרחי את חלב הגוף הקטיפתי שלנו ולסיום – התבשמי בניחוח התואם. הפעולה תעניק לך ריח נפלא שיעטוף את גופך ברכות במשך כל היום.

הערכה כוללת:

  • חלב גוף 30 מ"ל
  • בושם Eau de SABON לנשיאה 10 מ"ל

מחיר הערכה: 49 ש"ח במקום 70 ש"ח

 קיט שלישיית שגרת טיפוח

קיט מהודר של שלושה מוצרים בניחוח האהוב והמוכר Green Rose  שיסייע לך לשמור על שגרת טיפוח מושלמת לגוף: סבון נוזלי על  בסיס שמן שמנקה ומזין את עור הגוף, פילינג גוף לחידוש העור וחלב גוף השומר על העור רך ומלא בלחות.

הערכה כוללת:

  • סבון נוזלי על בסיס שמן 50 מ"ל
  • פילינג גוף 60 גר'
  • חלב גוף 50 מ"ל

מחיר הערכה: 45 ש"ח במקום 69 ש"ח

קיט הפינוק המושלם

קיט יוקרתי עם ארבעה מוצרים בניחוח לבנדר תפוח לפינוק מושלם: סבון נוזלי על בסיס שמנים Shower oil  לניקיון מוחלט של הגוף, פילינג גוף Body Scrub על בסיס מלחי ים המלח, קרם לחות לגוף Body Lotion לשמירה על עור רך ומשיי וקרם לחות חמאתי לידיים Butter Hand Cream להשלמת חווית הטיפוח.

הערכה כוללת:

  • סבון נוזלי על בסיס שמן 300 מ"ל
  • פילינג גוף 200 גר'
  • קרם גוף 140 מ"ל
  • קרם חמאתי לידיים 75 מ"ל

מחיר הערכה: 135 ש"ח במקום 229 ש"ח

  

להשיג בסניפי SABON ברחבי הארץ ובאתר https://www.sabon.co.il/he/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה