עמוד הבית » קונצרט מוזיקלי "מסע קוסמי"

קונצרט מוזיקלי "מסע קוסמי"

נועם בן דוד צילום עדי הררי
מופע ייחודי יתקיים בישראל ב-21/12 (הלילה הארוך בשנה) במתחם "WHITE" פרדס חנה, כחלק מאירועים שיתקיימו בכל רחבי העולם. מדובר בקונצרט טקסי הקרוי "מסע קוסמי" של האומן והיוצר נועם בן דוד.

במהלך המופע נועם בשיתוף של הרכב נגנים ורקדניות ייקחו את המשתתפים למסע קוסמי של מוזיקת עולם שבטית ומקורית, אשר נועדה להזכיר ולעורר את מהות החיבור בין האדם לבריאה ולכוחות הטבע.

"דרך האומנות בכלל והמוסיקה בפרט אנו יוצרים את העולם בו אנו רוצים לחיות." מספר נועם.

המופע משיק לראשונה בישראל  פרויקט מוזיקלי חדש בשם "Cosmic Journey"  מסע מוזיקת עולם שבטית, המעורר את השומע לרחשי ליבו ומביא מסרים אוניברסליים מלאי קסם, קצב, גרוב ונשמה.

המופע יכלול 13 שירים המשלבים עברית, ערבית, פורטוגזית, ספרדית, סנסקריט ואנגלית והוא מגשים את הרעיונות שמאחורי המוסיקה לדרך חיים. הפרויקט המוזיקאלי בהפקתו של ערן כץ, יצא לאור בעזרת שיתוף פעולה של למעלה מ 30 מוסיקאים מרחבי העולם ולכן הוא מאופיין באיכותו התרבותית אוניברסלית.

נועם הינו מוסיקאי עצמאי ואמן יוצר מקורי, במהותו חי נושם ופועם את רוח תרבות השלום האוניברסאלית ומביא את עבודתו לכדי ביטוי ברחבי העולם דרך הופעות, סדנאות, אירועים והתכנסויות. נועם חזר לארץ זה עתה מסיבוב הופעות באירופה וכעת ישיק את הפרויקט גם בישראל.

האומן נועם בן דוד
צילום עדי הררי

ב 21.12.19 הלילה הארוך בשנה – יתקיים בישראל ב "WHITE" פרדס חנה ,אירוע משמעותי וגדול כחלק מרשת של אירועים וטקסים בכל העולם. קונצרט טקסי, השקה של המסע הקוסמי. בראשיתו התכנסות שתאפשר מעבר מהווית היום יום לרוח המיוחדת של המופע וכניסה למסע מוזיקלי הכולל מיצגים ויזואליים מעוררי חושים, במטרה להעביר את הקהל חוויה חושית ורגשית.

אחרי המסע תמשך החגיגה עם צוות Laniakea שמארחים את "Liquid Bloom" – רב אמן מוסיקה אלקטרונית-שמאנית בעל שם עולמי!! שמגיע אלינו מארה"ב.

מחיר כניסה לערב השקת המופע החל מ- 130 ₪

קונצרט מוזיקלי "מסע קוסמי" יתקיים במוצ"ש בשעה 19:00 בתאריך 21/12 , מתחם "WHITE" פרדס חנה

להזמנת כרטיסים באמצעות לינק:https://secure.cardcom.solutions/e/xYNB