עמוד הבית » קים אזולאי בעיצוב יחודי בשיתוף עם TERMINAL X

קים אזולאי בעיצוב יחודי בשיתוף עם TERMINAL X

צילום דימה טליאנסקי
המנחה והכוכבת המצליחה, קים אור אזולאי, אתר האופנה TERMINAL X ואזולאי ממשיכים בשותפות העסקית, ומשיקים קולקציה שניה. הקולקציה החדשה תציע פריטים בצבעי פסטל, מגוון פריטי יום-יום ועד פריטי ערב, ותימכר בבלעדיות באתר.

קולקציית הבגדים של מותג KIMOR מושק היום באתר . מדובר בקולקציה טרנדית וייחודית בעיצובה של השחקנית, המנחה והכוכבת המצליחה הנוער קים אור אזולאי.  האתר ליווה את קים לכל אורך פיתוח, עיצוב וייצור הקולקציה שכוללת 76 פריטי אופנה טרנדיים לנשים, ומציעה שלושה קווי עיצוב מרכזיים: בייסיק אופנתי, דנים וערב, כאשר קיימת אופציה  ל-"Mix & Match", בין שלושת העולמות.

צילום דימה טליאנסקי

הצבעוניות של הקולקציה מתאפיינת בגווני פסטל, של ורוד, סגול וצבעי בייסיק טרנדיים לעונה: אפור, שחור ולבן. על פריטים נבחרים מהקולקציה ניתן להבחין בסלוגנים האהובים על קים אור והמזוהים עם אורך חייה. כמו כן, בחלק מהפריטים משולבים הדפסים של בנדנה בצבעוניות של הקולקציה. בין הפריטים תוכלו למצוא חולצות וטרנינגים אופנתיים, סריגים, ג'ינסים ופריטי ערב מלאי סטייל מסאטן.

טווח מחירי הקולקציה ינועו בין 249.90-49.90 שקלים.

צילום דימה טליאנסקי
צילום דימה טליאנסקי

השחקנית קים אור אזולאי: "אני שמחה להמשיך את השותפות העסקית שלי עם טרמינל איקס. הקולקציה השניה עוצבה עם המון מחשבה ואהבה, ואני מודה לטרמינל איקס שנותנים לי את הבמה המדהימה לייצר משהו אמיתי ומיוחד. כיף גדול!"

צילום דימה טליאנסקי

ליאת אלתר סמנכ"לית סחר TERMINAL X: "אנחנו שמחים להשיק יחד עם קים אור אזולאי את הקולקציה השנייה במסגרת שיתוף הפעולה המוצלח שלנו יחד, שכלל את קולקציית הבכורה של המותג ואת קולקציית יום ההולדת ה-18 שלה. הקולקציה החדשה מדברת את רוח התקופה ומציעה בגדים נוחים וטרנדיים כאחד, כמו שהצרכניות שלנו מחפשות בימים אלו. אנו מזמינים אתכן לחוות את הקולקציה החדשה והאפנתית של קים באתר".