עמוד הבית » קמדיס" מאמצת את עמותת 'בית הגלגלים'

קמדיס" מאמצת את עמותת 'בית הגלגלים'

סדרת טופיק של קמדיס ניתן להשיג באתר האונליין של החברה צילום יחצ
חברת הדרמו-קוסמטיקה המובילה "קמדיס", מאמצת את עמותת "בית הגלגלים" לרגל ט"ו בשבט- בפעילות מיוחדת לחיבור בין חברי העמותה ועובדי 'קמדיס', כחלק מפעילות כוללת להעלאת המודעות למוגבלות פיזית.

במהלך חודש פברואר, יזמה החברה פעילות משותפת של חברי העמותה ועובדי "קמדיס" שהגיעו ליום היכרות אישית עם חברי "בית הגלגלים, והיכרות עם פעילויות העמותה והכנה משותפת של מארזי ט"ו בשבט, הכוללים את פרחי החרצית הצהובה, יחד עם מוצרי קמדיס, המבוססים על תמציות של צמחי מרפא, ביניהם גם החרצית.

מארזי ט"ו בשבט ייחודיים אלו יישלחו לסלבריטאים, מובילי דעה ברשתות ואנשי תקשורת, כחלק מקמפיין העלאת המודעות לעמותת 'בית הגלגלים'. קמדיס גם בחרה לתרום 10% ממכירות סדרת טופיק בחודש פברואר לטובת "בית הגלגלים"

רוני קרמר, המייסדת והמנכלית של "קמדיס" סיכמה: "אני גאה להיות חלק מהעלאת המודעות לנושא המוגבלות הפיזית בכלל, ולפעילות המשותפת עם בית הגלגלים בפרט. באופן אישי זו סגירת מעגל בין יוזמה של אימי שייסדה את בית הגלגלים לפני 40 שנה במטרה לקדם שילוב של צעירים בעלי מוגבלויות בחברה, ובין קמדיס ,חברה שהקמתי אני, במטרה להקל על אלה שסובלים מבעיות עור.

בחרנו בט"ו בשבט כנקודת הזמן האידיאלית לפעילות זו  בגלל הקשר המיוחד של קמדיס לטבע ולחקר הצמחים. אני רוצה להאמין שיחד ניצור שינוי גדול ביחס למוגבלות הפיזית, ונתווה דרך חדשה".

יונתן קרני, מנכ"ל "בית הגלגלים" הוסיף כי "המאמץ לשילוב אנשים עם מוגבלות צריך להיות מאמץ של כל המגזרים – האזרחי, החברתי והעסקי. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה ומודים לחברים מקמדיס, שמפגש ההיכרות שלהם עם חברי בית הגלגלים, כבר יצר שינוי הדדי. המארזים שהכינו יחד ויישלחו למובילי דעה, יאפשרו לרבים נוספים ללמוד על החיבור, ולפרק ולו בקצת את חומת הבורות בנוגע לאנשים עם מוגבלות".

עמותת "בית הגלגלים" מהווה בית שני למאות צעירים עם מוגבלות פיזית ובני משפחותיהם, במטרה לקדם את שילובם בחברה. לעמותה שישה בתים מונגשים ברחבי הארץ ומאות מתנדבים מסורים המלווים את החניכים לחיים עצמאיים.

צילום יחצ
מתן גורטלר מצוות קמדיס בפעילות טו בשבט
צילום יחצ

מה במארז? עציץ חרצית צהובה וצמד מוצרי סדרת הדגל: טופיק סקין .

 החרצית – Chrysanthemum Indicum Flower – נחשבת כיום לצמח אנטי חיידקי ואנטי דלקתי, הידועה בסגולותיה בהקלה על בעיות עור שונות. בספרות היא ידועה כנוגדת חמצון, כמגנה על העור מפני קרינת UVB ומפני מחלות שונות.

סדרת טופיק סקין מעניקה הקלה לעור יבש, ולתסמיני אטופיק דרמטיטיס, ואין טובה יותר ממנה לשימוש בחורף.

מוצרי טופיק סקין של קמדיס אינם מכילים סטרואידים, פראבנים, SLS וצבעים מלאכותיים ובישום.

חברת קמדיס הוקמה ב 2003 בליווי צוות מומחים לרפואה סינית ומומחים בעלי שם עולמי בתחום רפואת העור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות. המוצרים מבוססים על שילוב של תמציות צמחים הידועים ביעילותם מהרפואה הסינית יחד עם מרכיבים נוספים יעילים.

קמדיס השקיעה שנים של מחקר ופיתוח במטרה לעבוד בטבעיות עם העור ללא תופעות לוואי ולהקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, פיליפינים וויאטנאם, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.