עמוד הבית » קסטרו בקולקציית קיץ 2020

קסטרו בקולקציית קיץ 2020

_קסטרו רותם סלע שמלת קרגו צילום דודי חסון
קסטרופתחה היום את חנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ רון רוטר משנה למנכ"ל קסטרו אמר היום: "אנו שמחים להודיע כי החל ממחר חנויות קסטרו ברחבי הארץ ייפתחו לקהל הרחב, זאת לאחר שהחנויות נפתחו בהדרגה במהלך השבוע האחרון על פי הנחיות משרד הבריאות".

קסטרו גאה להציג את הקולקציה החדשה לעונת קיץ 2020! גזרות טרנדיות כגון מכנסי באגי, שרוולים נפוחים ואלמנטים מהעולם הגברי נפגשים העונה עם פריטי ריזורט בצבעוניות רכה, וקולקצייה בהשראה ספורטיבית. קולקציית הספארי מאופיינת בצבעוניות מושלמת של קאמל-זית-חרדל מקבלת במה אוורירית דרך בדים רכים, טבעיים ונושמים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה, המושלמים לקיץ הישראלי .

החברה ממשיכה בשיתוף פעולה עם מותגי הנעליים המובילים Reebok, VENS ובירקנשטוק עם דגמים שניתן למצוא בלעדית בחנויות.

קולקציית הקז׳ואל של מתאפיינת השנה בשילוב בגזרות נינוחות, ובהתאמה מושלמת למזג האוויר הישראלי, עם מבחר בדים טבעיים ונושמים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה.

קסטרו רותם סלע צילום: דודי חסון

קבוצת ה"ריזורט" עוצבה העונה בצבעוניות הפסטלית הסופר-טרנדית לעונה, ובשימוש בבדים בטכניקות של קרושה וצביעת טיי-דיי כובשת שעד שתגיעו לחופשה האמיתית – יעשו לכם אחת כזו גם בשעות העבודה. בצד אלה, תוכלו להתחדש בעונה הזו גם בפריטי ניינטיז מגניבים: צבעים חזקים וגרפיקות נועזות, פריטים באווירת בוהו עם הדפסי פרחים בטוויסט שיקי בזכות כיסי דגמ״ח מודגשים, שטיפות, וחגורות בד היוצרות מראה מפוסל.

בגזרת המחויטים פריטי העונה עוצבו בקו נשי ומחמיא, ובאווירת ספארי: גרפיקות של פרחים גדולים לצד הדפסים חייתיים בצבעוניות חמה של צבעי אדמה. גם בקולקציה זו ניתנה תשומת לב לפריטים הקטנים שעושים את כל ההבדל: כפתורי עץ, כיסים מודגשים, חגורות חבל ואבזמים הגדולים.

ואיך אפשר בלי פריטי אקססוריז להשלמת המראה? קו האביזרים של קסטרו שם דגש בעונה זו על טיפול מושקע בחומרים כמו עור, פשתן, קש, ראפייה ועץ ומככבים בקו הנעליים, הסנדלים, תיקים, וחגורות התואמים את שפת הקולקציה ויוצרים לוק מושלם ומלא.החברה מציעה שיתופי פעולה עם קולקציית הנעליים של המותגים המובילים Reebok, VENS ובירקנשטוק.

קסטרו – קולקציית בגדי ים לקיץ 2020 צילום: דודי חסון

 קולקציית הילדים של קסטרו:
קסטרו משיקה את קולקציית אביב קיץ 2020 לילדים. בקולקציה מספר קבוצות של השראות וסיפורי השראה, ביניהם קו רוקיסטי וסופר קולי, פריטים ברוח שנות השבעים, קו מיני-מי mini-me באווירת ספארי המתכתב עם קו הנשים והגברים וגם קולקציית אקטיב שעושה חשק לזוז!

העונה, לצד שיתוף הפעולה האהוב עם חברת ואנס VANS, מתווספים פריטים בשיתוף המותג ״סמיילי״ עם מגוון אימוג׳י צבעוניים שיחייכו אליכם מתוך הבגדים. גיבורי האנימציה האהובים של ״לוני טונס״: טוויטי, דאפי דק ועוד, מככבים העונה במגוון פריטים ייחודיים .

הילדים של קסטרו צילום: שי יחזקאל

קבוצת הרטרו של "הילדים של קסטרו" עוצבה העונה באווירת הסבנטיז (שנות השבעים) ובצבעוניות התקופה: צהוב חרדל, כתום, נייבי, ירוק וכחול. הקולקציה מחברת בין סטייל לבין עולם הילדות, עם תמימות כובשת לב של הדפסי קשתות בענן, ג׳ינסים בצבעי הכחול העמוק האהוב והרטרואי .

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה