עמוד הבית » קסטרו הום בעצובים חדשניים לעונה ובמחירים נגישים לרוח התקופה

קסטרו הום בעצובים חדשניים לעונה ובמחירים נגישים לרוח התקופה

קסטרו הום, צילום: אוהד-ארידן
קסטרו הום, מותג העיצוב והלייף סטייל של קסטרו, משיק קולקצייה אביבית וחגיגית הכוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות, סטייל ולוק יוקרתי.

קולקציה מורכבת מחמישה סיפורי השראה מרכזיים אשר נותנים מענה למנעד רחב של קהלים.

Pure White 

קולקציה אשר כל כולה מבטאת את התחכום שבפשטות – הלבן הנקי, הקלאסי שתמיד נשאר באופנה. ניתן למצוא את סדרת PURE WHITE האהובה – הסדרה האהובה של הצלחות וכלי ההגשה לשולחן אשר מקבלת השנה תגבורת צבעונית בטקסטורת שיש לבן ושוקולד. הלבן הנצחי  האין סופי משמש כבסיס נפלא לצבעוניות הנהדרת של העונה. הקולקציה כולל מצעי סאטן דובי יפיפיים לצד מצעי סאטן לבנים.

קסטרו הום סט מצעים פסי דובי סאטן 399.90-599.90 שח צילום: סטודיו קסטרו

Blue Vibes
כמו באופנה כך גם במוצרים לבית, שאבנו את ההשראה לקולקציה ממדינות השוכנות לחופי הים התיכון – יוון ודרום ספרד. קולקציה הצעירה והשיקית משלבת את הצבע הכחול על גווניו ועשויה מחומרים כגון קרמיקה ופורצלן. בקולקציה גלי הגשה אופנתיים בצורת פירות וירקות, מעמד לביצים קשות בצורת חיות, סט כלים חגיגי לחג, עשוי עבודת יד בעיטורי פרחים ועוד.

כלי אוכל בעבודת יד 34.90שח-69.90שח צילום: סטודיו קסטרו

Dessert Sun

החיבור לטבע והכבוד לסביבה שלנו לכדור הארץ יחד עם חיבור לצבעי המדבר והשמש, יצרו קולקציה בעלת טקסטורות בוהו שיק מחומרים טבעיים – קש, עץ, שיטה, במבוק, פשתנים  ועוד. הקולקציה כוללת בתוכה: סלי קש, מחצלות, קופסאות אחסון, כלי הגשה בצבעי חרדל ועוד.

קולקצית אביב קיץ צילום:אוהד ארידן

Green Zen
הצבע הירוק האופנתי ממשיך גם באביב ומחבר אותנו לטבע. ניתן למצוא בקולקציה זו מגבות גוף עשויות 100% כותנה 500GSM 600GSM, מצעים העשויים מבדי כותנה סאטן 144TCI ו- 200TCI בפרינטים של פרחים ופסים, כמו גם עציצים במגוון רחב של טקסטורות וגדלים.

Little Home
לראשונה CASTRO HOME משיקה קטגוריה חדשה – קולקציה ייחודית לילדים ותינוקות מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב אשר כוללת מגבות, כריות נוי, בובות, מצעים בפרינטים שונים, קופסאות וסלי אחסון המאופיינים בקווים נקיים ובצבעים רכים.

כלי הגשה לביצה – 39.90שח ליחידה צילום: סטודיו קסטרו

טווח המחירים נע בין 5.90 ₪ ועד 999 ₪

 מחירים לדוגמא:
מצעים: החל מ- 329.90 ₪ ועד 599.90 ₪

כלי שולחן וכלי מטבח: החל מ- 5.90 ₪ ועד 419.90 ₪ לסט סכום 18 חלקים

מגבות: החל מ- 44.90 ₪ ועד 179.90 ₪

מפות שולחן: 79.90 ₪ ועד 269.90 ₪

להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME  ובחנות האון ליין www.castro.com