עמוד הבית » קסטרו יוצרת חווית קניה עם אפליקציית bit

קסטרו יוצרת חווית קניה עם אפליקציית bit

מור פסו-אבלגון סמנכל השיווק קסטרו צילום זוהר שטרית
קסטרו ו bit חברו על מנת לייצר חווית קניה, צעירה מהירה וקלילה . הדור החדש כאן - 2 קליקים והתשלום בוצע.

מור פסו, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, אמרה היום לרגל השקת האתר החדש:"קסטרו הוא מותג האופנה המוביל בישראל ולכן היה חשוב שגם אתר האיקום המשודרג יהיה כזה שעוצב ופותח ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש. מעבר לנראות הסופר אופנתית, לאתר מספר פיצ׳רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה – זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית bit המובילה בישראל.

שני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו  מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, בנק הפועלים: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. תקופת הקורונה רק העצימה את הציפיות. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות.

מדובר בשיתוף פעולה עם חברה ששמה במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר לbit  להוביל את מהפכת התשלומים גם בעולם האופנה".