עמוד הבית » "קפה קפה" גרנד קניון חיפה

"קפה קפה" גרנד קניון חיפה

חצילים בלאדי, צילום אשר וטורי
ל"קפה קפה" בקניון גרנד קניון בחיפה, הגענו במהלך יום עמוס בפגישות עסקיות באזור. קצת קריר בחוץ, פורים, ומיקום מרכזי בפתח כביש המנהרות. חשבנו, מקום נחמד לפגישות, וגם כאתנחתא נעימה בין לבין. אבל כשהגענו, מתברר שקפה קפה, בהנהלה חדשה ועם תפריט משודרג, הוא הרבה יותר מזה. מקום נפלא שיכול לשמש גם לפגישות עבודה באחת הפינות של הקפה וגם כמקום נעים לבילוי משפחתי.

התפריט של "קפה קפה" עמוס בשלל ארוחות בוקר ושקשוקות מעניינות ומיוחדות. אבל מאחר וכבר הייתה שעת צהריים, הלכנו על תפריט הצהריים המעניין. פתחנו במרק אפונה, טחון ומהביל, שחימם לנו את הלב והגוף ביום החורפי הזה.

טעים, טעים, אבל עושה חשק להמשך. בניגוד למקובל, החלטנו לנסות עוד מנת פתיחה, חציל בלדי עשוי היטב בגריל. החציל הגיע מעוצב להפליא עם לבבות חציל ללא הקליפה, מקושטות עם טחינה עשבי תיבול מיוחדים וסלט עגבניות לצד מיני פיתה קלויה בשמן זית. בכלל, במקום עושים שימוש נדיב בשמן זית ותבלון ים תיכוני מה שמעניק לו איכות וניחוח מיוחדים. הגשה מקסימה של החציל, שונה מן האופן שבו הוא מוגש במסעדות אחרות.

מרק אפונה, צילום אשר ויטורי

ככלל, המנות בבית הקפה הינן משביעות בהחלט אבל לא גדולות מדי. אכלת, שבעת, אבל הבטן אינה "מפוצצת", ונשארת עם טעם של "עוד" בפה. בנוסף לדעתנו, סוד הקסם הוא לא רק האוכל כי אם גם השירות, כשעל הכול מנצח הבעלים שאדי עלי.

למנה העיקרית הזמנו סלמון צלוי במרינדה ים תיכונית, עם פלחי תפוחי אדמה. מנה סטנדרטית ערבה עשויה היטב. הוספנו גם קוביות תפוחי אדמה (הום פרייז) מתובלות בצ'ילי, אבל האמת שלא היה צורך. פלחי תפוחי האדמה שהתלוו לסלמון, היו סבבה, מספיקים בהחלט.

סטיק סלומון בגריל, צילום אשר ויטורי

לא היינו בטוחים לגבי הקינוח, כיוון שהיינו כבר צריכים לחזור למשרד. אבל ברוח פורים החלטנו להתפנק עד הסוף.

תפוחי אדמה, צילום אשר ויטורי

לאחר עיון בתפריט החדש ש"קפה קפה" מציע. הזמנו נינוצ'טה (קרמינו). הקינוח הזה מבוסס על שכבות שוקולד בלגי נמס בפה ואגוזים. הוא כולל מוס שוקולד נוגט, שבליבו טראפל טירמיסו, בציפוי קריספי מתפוצץ של שוקולד לבן עם קרמל ושברי אגוזי לוז, על מצע קראמבל שוקולד. כל כך מדהים שזה כבר העפיל לקטגוריה של פינוק מושחת.

מוס שוקולד, צילום: אשר ויטורי

השרות נעים וידידותי, האווירה מצוינת. לכו על זה.

מאת: ד"ר אשר ויטורי

הוספת תגובה

הוספת תגובה