עמוד הבית » קפיצה קטנה להתרגעות בניחוחות הגליל

קפיצה קטנה להתרגעות בניחוחות הגליל

צילום: נעמה משיח כהן
בעשור האחרון היצע מלונות הבוטיק בישראל ובטבריה הולך וגובר ובמרחק של שעה ורבע נסיעה מאזור המרכז ניתן ליהנות מנוף עוצר נשימה אל הכנרת המלאה במים. מלון פרימה בוטיק הגליל מספק את הצורך המיידי לשלווה ורוגע ושקט פנימי.

מלון הבוטיק ממוקם בכניסה לעיר טבריה הפועמת לאחר שיפוץ מקיף ועדכני הפך המלון לאירוח בוטיק יוקרתי המספק שירותי VIP  לאורחיו.

המלון

המלון מציע  94 חדרים מגוונים בהשראה אווירה גלילית: חדר קלאסיק, קלאסיק טריפל, סוויטה קלאסית ודלקוס החדרים  מרווחים מפנקים, המאובזרים במקרר, פינת קפה, אינטרנט אלחוטי, כספת ומייבש שיער.

צילום: פרטי

אורחי המלון ייהנו מבר קוקטיילים עשיר ויינות מובחרים, לצד נשנושים כגון פלאפלים, זיתים, פלטת ירקות, הלובי מעוצב בקו נקי עם ספות מרווחות ומוזיקת קאברים המנעימה את האווירה. מחוץ לבר מרפסת נוף ענקית הנשקפת אל הכנרת אלו הרגעים של קסם מול השקיעה המרהיבה, לקחת אויר צח ולהתרווח בכיסא ולתפוס את רגע. לצד המרפסת בריכה גדולה עם מיטות שיזוף המנעימות את הזמן.

צילום: פרטי

כל המלון מתוכנן ומעוצב בהשראת אזור הגליל החל מהכניסה למלון, הבר ומסעדה, והחדרים המוצעים. אנשי הצוות מסבירי פנים, נעימים ומובטת לכם הנאה רצופה בזמן החופשה.

צילום: פרטי

מסעדה

כל המלון היום מתגאה בייחודיות שהוא מציע לאורחיו, פרימה גליל חרטה על דגלה ליצור אווירת בוטיק הן באירוח ובקולינריה הבא לידי ביטוי במסעדה של השף יוסף חנא ממסעדת מגדלנה הדגש בשילוב תפריט גליל לכנרת המטבח עונתי, המתבסס על תוצרת טרייה מאזור הגליל.

מה בתפריט הקיץ:

מנות ראשונות: פרנה טבריינית, קובה נייה טבעוני, טבולה ארמנית עם פיצוחים קלויים, פטוש של פעם, גרגיר הנחל עם הדרים וארטישוק, חציל הנזיר.

חציל הנזיר, צילום: פרטי

מנות ביניים: קטאייף מסחיאן עוף ירקות, עראייס בר ים , סרדינים לבנון של הכנרת.

גרגיר נחל עם הדרים וארטישוק, צילום: פרטי

מנות עיקריות: בורי וחאאש על מצע במיה, קבב טלה נוסח אדנה על משוויה, כתף טלה ירקות שורש.

בורי וחאאש על מצע במיה עגבניות ופלפלים שוק עראבה, צילום: פרטי

קינוחים: בסבוסה סולת ותמרים, מרק מנגו , סורבה קוקוס ופירות העונה.

מרק מנגו וסורבה קוקוס ופירות העונה, צילום: פרטי

התפריט עשיר במנות מושלמות, כל מנה מושקעת ומפוסלת בצלחת, חומרי הגלם משובחים מגיעים מהגליל טריים אשר יוצרים את החוויה בחך הקולינרי, חוויה יוצאת דופן ומנות השף מן המשובחות שאכלתי, אסור לפספס. ארוחת הבוקר עשירה במגוון מוצרי גבינות ומאפים לצד חביתות ירק, בצל שמכינים על המקום.

מחוץ למלון בנסיעה של 10 דקות מומלץ לרדת לכינרת ולהשתכשך במים הנעימים, או לנסוע לחוף ולהינות מאטרקציות בכנרת.

המלון כשר ומתאים גם לקהל המסורתי, ישנה אפשרות לאירוע בר מצווה,

מחירים סבירים המתאימים לכל כיס.

כתובת : אלחדיף 1 טבריה

מחכים לכם בחופשה הבאה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה