עמוד הבית » קפסולות אריאל Allin1 בהשראת אוקינוס

קפסולות אריאל Allin1 בהשראת אוקינוס

קפסולות למכונת כביסה צילום יחצ
אריאל משיקים קפסולות כביסה חדשות, פורצות דרך בתחומן - Allin1 בניחוח FRESH המרכך וכדוריות הבושם של Lenor - בהשראת האוקיינוס עם ניחוחות פירות הדר.

הטכנולוגיה הייחודית המצויה בקפסולת Allin1 , כאשר היא באה במגע עם מים משתחררים רכיבים עוצמתיים לניקוי לכלוך וכתמים עקשניים מהבגד, ובמקביל, הכדוריות החכמות המצויות בתוכה נמסות, ורכיבי הבושם שוקעים אל תוך סיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה.התוצאה: בגדים נקיים, נעימים למגע בניחוח משכר המשתחרר עם כל חיכוך של הבגד (למשל: חיבוק, לבישה, שפשוף וכדומה) ומעניק חווית רעננות עוצמתית שנשארת עליו למשך עד כשבעה ימים.

אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "הצלחת ההשקה בישראל של מותג הבישום לכביסה לנור לפני כשנתיים הייתה מעל כל הציפיות שלנו והמוצר הפך לחובה בכל בית: עד כה נמכרו ממנו למעלה מ -200,000 בקבוקים. הפתרון החדשני שלנו, קפסולות אריאל Allin1, נותן מענה כמוצר משולב ואנחנו גאים להשיק אותו גם בישראל ".

בנוסף, לקפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 טכנולוגיה חדשה ובלעדית, Purezyme שמה, המשתמשת אנזימים מיוחדים המצליחים להסיר כתמים קשים וגם את אלה הבלתי נראים, שעם הזמן עלולים להצטבר ולהופיע במפתיע על בגד. בכך היא מבטיחה שמירה כפולה: גם על היגיינה וניקיון עמוק וגם שמירה על הבגד לאורך זמן.

 מחיר קפסולת Allin1 של אריאל  34.90 ₪   *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד, ל-24 יחידות.

*ניתן להשיג בשופרסל וברשת BE