עמוד הבית » "אלו-פרופוליס", מוזלי קריספי, קפסולות ג'ל בפורמולה חדשנית

"אלו-פרופוליס", מוזלי קריספי, קפסולות ג'ל בפורמולה חדשנית

אלו פרופוליס של Forever Israel צילום: יחצ

קרם "אלו-פרופוליס"

"אלו-פרופוליס", קרם רב שימושי המכיל ג'ל אלוורה טהור מיוצר בפטנט ייחודי השומר על החומרים הפעילים שבצמח האלוורה ומכיל פרופוליס אורגני, חומר אנטיביוטי טבעי המופק על ידי דבורים ופועל כמשכך דלקות והתחדשות התאים.

Forever Israel, ענקית הבריאות והטיפוח האמריקאית משיקה אריזה חדשה לאחד ממוצרי הדגל, "אלו-פרופוליס" (Aloe Propolis Crème), קרם טיפולי על בסיס אלוורה עם פרופוליס אורגני, המתאים לעור יבש ומגורה ומסייע בשמירה על רמות הלחות בעור. הקרם מתבסס על סגולותיו של צמח האלוורה, המוכר הודות ליכולותיו בטיפול בגירויים, פצעים, חתכים ועוד ומשמש כקרם רב שימושי המתאים לטיפוח עור הפנים והגוף. הקרם משלב שניים מהמרכיבים הטבעיים הטובים ביותר להגנה על העור: ג'ל אלוורה טהור ופרופוליס דבורים אורגני.

ג'ל האלוורה משמש כבסיס לקרם המיוצר בשיטה המוגנת בפטנט המאפשרת שמירה של פעילות כל מרכיבי הג'ל הטבעיים שבאלוורה. הפרופוליס משמש כחומר אנטיביוטי טבעי, מסייע בהגנה על העור ונלחם ברדיקלים חופשיים. בנוסף, "הקרם מכיל רכיבים בוטניים בהם קמומיל וקמפור, הידועים בזכות השפעתם המרגיעה על העור, וכן ויטמינים מסוג A, C ו-E, המונעים את הזדקנות ושומרים על עור גמיש ובריא. הקרם, אינו מכיל גלוטן, מאפשרת שימוש רב תכליתי להזנה ולשימוש טיפולי במקרים של בעיות עור וכן עקיצות, כוויות קלות וסדקי יובש בעקבים.

מחיר: 109 ש"ח תכולה 113 גרם

*לא נוסה על בע"ח

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel

נסיינית המערכת: אני פותחת את המוצר ואני מהנהנת עם חיוך הריח המוכר משכר את החושים שלי, ריחו העדין שגדלתי עליו בבית הורי, קרם איכותי המסייע לעור סדוק בתקופת החורף, הרוחות הקרות מנשבות על פני וידיי והתוצאה יובש, הקרם מטפל בסדקים ומחדש את העור. האריזת הקרם נראת בעיצוב חדשני, צעיר, בועט ועכשווי.מוצר חובה בכל בית.

מוזלי קריספי אגוזים

מוזלי עשיר וקריספי במיוחד, מכיל 22% אגוזים משובחים, דגנים מלאים המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים, ומגוון עשיר וייחודי של פירות יבשים משובחים והכל ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל.

המוצר בעל ערכים תזונתיים גבוהים מהממוצע בקטגוריה, בעל המרקם קריספי במיוחד הנשמר גם בתוך החלב או היוגורט, הוא טבעוני ונושא את הסמל Vegan Friendly מוצרי המוזלי של מורנפלייק מיועדים לצרכנים הרוצים ליהנות ממוזלי עשיר וטעים אך מבקשים להימנע מסוכר מיותר ובעל סגירה חוזרת לשמירה על איכות המוצר ונוחות השימוש.

צילום: באדיבות מורנפלייק

מחיר נע בין: 21.90-24.90 ₪ באריזה 650 גרם. ניתן להשיגו ברשתות השיווק

נסיינית מערכת: אחד הדברים המענינים הוא גודל האריזה המתאימה למשפחה מבחינת הכמות, המוצר קריספי, שילוב הטעמים נהדרים יחדיו וכמה שפחות סוכר. יש לי עם מה לפתוח את הבוקר.

 

קפסולות ג'ל בפורמולה חדשנית

מותג הכביסה פרסיל משיק קפסולה מתקדמת עם 3 תאים לניקיון טוב ביותר ורעננות של הכביסה ובישום. סדרה מספקת את הצורך לניקיון בוהק לכביסה,תוך כדי שמירה על איכות הסביבה.

הפורמולה בטכנולוגיית Deep Clean Plus לניקיון עמוק ויעיל של כתמים, יעיל גם בטמפרטורות נמוכות וחסכוניות 20-30 מעלות, 100% פלסטיק שנמס במים, 50% מהקופסא עשויה מחומרים ממוחזרים.

 התוצאה: ניקיון בוהק לכביסה ושמירה על איכות הסביבה!

פרסיל קאפס קפסולות ג'ל – מחיר מומלץ לצרכן: 59.90  ₪ לתכולת 56 יח'

פרסיל קאפס קפסולות ג'ל – מחיר מומלץ לצרכן: 34.90  ₪ לתכולת 26 יח'

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

(בהתאם לחוק המזון חברת הנקל סוד אינה קובעת או רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן).

נסיינית המערכת: פתחתי את שקית אשר הכילה את המוצרים ועלה ריח מדהים של ניחוחות הקפסולות מציינת שכבר התאהבתי במוצר המשודרג, מציינת שלאחר שכיבסתי את הבגדים במכונה בריח נותר לאורך זמן, הבגדים יצאו נקיים כמו שאני אוהבת.

 

 

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה