עמוד הבית » קרמים טיפוליים לעונת היובש,שאת חייבת לאמץ לעצמך

קרמים טיפוליים לעונת היובש,שאת חייבת לאמץ לעצמך

יו-לקטין חמאת גוף צילום- יעל האן
בואה של עונת החורף מבשרת על תחילתה של עונת היובש. ואנחנו פתאום מתחילים להרגיש שהעור הופך לסדוק, יבש ואף מתחיל להתקלף. התופעה שכיחה בקרב נשים וגברים ונגרמת עקב היובש באוויר, ירידת הטמפרטורות וחימום החדרים כך שהעור מאבד מהלחות שלו.

יובש העור עשוי לבוא לידי ביטוי בעור מחוספס וחסר ברק ולעיתים אף באדמומיות וקילוף העור המלווה בגרד. בכדי לטפל ולהקל על תסמיני התופעה, פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת יו-לקטין (U-Lactin), הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

לקראת עונת החורף הקרובה, קרם יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס ואת יו-לקטין חמאת גוף טיפולית, לעור יבש במיוחד. שני התכשירים עברו בהצלחה בדיקות לחות ל-48 שעות במעבדת מחקר מובילה באירופה ובדיקת סנסיטיב המעידה על התאמתם לעור רגיש.

יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס מכיל:

  • 5% חומצה לקטית (Lactic Acid) ו-10% אוראה (Urea): מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש.
  • AQUAXYL- רכיב חדשני המסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות, לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור לאורך זמן.
  • שמן שקדים- מעניק לעור לחות, רכות, הזנה אינטנסיבית ומסייע בהחייאת העור.
  • חמאת שיאה ופרו ויטמין B5- מסייעים בהענקת לחות וריכוך העור.
  • ויטמין E- אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.
  • ללא פראבנים
קרם ידיים פורטה צילום- יעל האן

מחיר מומלץ : 49.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל

ביקורת מערכת: הקרמים ללא ריח וניספגים בעור במהרה, יוצרים מעין שכבה על העור היוצרת לחות גבוהה, מרכך את העור באופן מידי והתוצאה מהירה.