עמוד הבית » המרקים חוזרים ובגדול

המרקים חוזרים ובגדול

שקדי מרק דגיגים צילום סטודיו אסם
שקדי מרק דגיגים, הפכו להיות אהובת הצרכנים, כעת לאור הביקוש ופניות הצרכנים ולקראת החורף אסם החליטה להחזירה למדפים ולהעניק לצרכן חוויית מרק חורפי חמים וטעים שכולם אוהבים לכל המשפחה.

שוק שקדי המרק בישראל מהווה קטגוריה בתנופה, בשנת 2020 גדל השוק בכ-13% וצפוי להמשיך ולצמוח גם בשנת 2021. שקדי מרק דגיגים זהו מוצר ייחודי עם צורה משעשעת וכייפית של דגיגים "השוחים" להנאתם במרק.

שקדי מרק דגיגים מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת משביעה לכל סוג של מרק או כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן ומכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אנחנו באסם גאים להוביל את קטגוריית שקדי מרק בישראל (74% מצטבר אוגוסט 2020) ושואפים להמשיך ולייצר ריגוש וגיוון עבור הצרכנים שלנו. קטגורייה זו מכפילה את המכירות שלה כל שנה בעונת החורף ביחס לקיץ, ובהתאם חשוב לנו לחדש בעיקר בתקופה זו. השנה החלטנו להשיב למדף את המוצר המבוקש בצורת דגיגים שהצליח רבות אשתקד, בתקווה שיהיה לנו חורף ביתי חמים וטעים".

להשיג ברשתות השיווק

ביקורת מערכת: הכי כיף שהעונת הסתיו כבר בפתח ואנו משתוקקים למרק חם ואין כמו ריגושים בצלחת, שקדי המרק שגדלנו עליהם, עם דגיגים מבצבצים בחיק המשפחה הכי כיף.