עמוד הבית » קרפצ'יו דק להכנה ביתית

קרפצ'יו דק להכנה ביתית

ליאור נרקיס קרפצ'יו צילום ויולט ריימונד
חברת "בלדי" משיקה קרפצ'יו דק להכנה ביתית בקמפיין בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו בביצוע מחודש ללהיט של להקת אתניקס "שיר ישן".

בהמשך להצלחתה של "סדרת הדקים" של חברת "בלדי", שכללה מינוט סטייק, שווארמה פרגית ושניצל ומאפשרת פתרון חכם לארוחה מהירה ומזינה, בימים אלה משיקה "בלדי" יחד עם שף הבית קוקי אבוטבול מוצר חדש- Carpaccio Premium- קרפצ'יו עגל מנתח בקר דרום אמריקאי פרוס דק.

את המוצר החדש משיקה "בלדי" בקליפ בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו, עם ביצוע חדשני לשיר האהוב "שיר ישן" של אתניקס בו המילים "רק דקה..כן עוד דקה.." מתייחסות להכנת קרפצ'יו דק כמו במסעדה, תוך דקה אחת בלבד.

הקרפצ'יו החדש הינו מבשר עגל דרום אמריקאי איכותי שנפרס ללא הפשרה ומציע מוצר אחיד ומדויק, תוך שימוש בטכנולוגיית חיתוך חדשנית וללא מגע יד אדם. משקל המוצר הינו 210 גרם, והוא מחולק לשלוש מנות. מחיר המוצר הינו 39.90 ש"ח. הקרפצ'יו מגיע פרוס על דפי הפרדה בקוטר 30 ס"מ, מופרד מנה-מנה, כך שכל שנותר להעביר לצלחת, לתבל ולהגיש.

חברת "בלדי" הינה אחת מחברות המזון הגדולות והמובילות בשוק הישראלי. בסיס הקבוצה ממוקם בא.ת באר-טוביה בסמוך לקריית מלאכי וכולל בתוכו את המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה. פעילות הייצור של החברה מתבצעת במפעל בא.ת שחק שבעמק יזרעאל. חברת בלדי עוסקת בייבוא, יצור ושיווק מוצרי מזון איכותיים ומגוונים מכל העולם המשווקים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.

ליאור נרקיס קרפצ'יו
צילום ויולט ריימונד

תמיר דהבני, מנהל הקמפיין: "אנחנו ב"בלדי" שמחים להביא בפעם הראשונה גרסה להכנה ביתית ומהירה של אחד המאכלים האהובים על הישראלים – קרפצ'יו עגל, ולהמשיך ולהעניק לחובבי הבשר את חווית המסעדה גם בבית."

הוספת תגובה

הוספת תגובה