עמוד הבית » "רודאו" סרטה של לולה קיבורון

"רודאו" סרטה של לולה קיבורון

הסרט רודיאו_צילום: באדיבות סינמטק תל אביב
צפיתי בסרט הצרפתי רודאו בהתחלה קצת בבלבול כי לא הבנתי למה אני רואה רק אופנוענים המתחרים ברעש מחריש אוזניים , אבל לאט לאט נכנסתי לתוך הסרט המיוחד והמפעים הזה והבנתי גם למה זכה בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל קאן 2022.

זהו ספורה של ג'וליה (השחקנית המצוינת ז'ולי לדרן) בחורה צעירה בעלת חזות מרוטה מוזנחת ודי גברית החיה בשולי החברה מתפרנסת מפשעים קטנים. אך יש בה תשוקה אדירה לרכיבה על אופנועים אותם היא מצליחה לגנוב מבעליהם בטריקים קטנים ובשקרים.

צילום: באדיבות סינימטק תל אביב

היא משתוקקת להשתלב בחבורת צעירי שוליים כמוה שגם הם מכורים לרכיבה מאוד מסוכנת על אופנועים. הם מסכנים את חייהם בכל רכיבה, הם רוכבים ללא קסדות, מבצעים פעלולים מאוד מאוד מסוכנים וזה נותן להם את האדרנלין לו הם זקוקים.באחת הרכיבות כמצופה נהרג אחד מהם ואז היא מצליחה לחבור אליהם וללכת איתם למוסך גדול שם הם עוסקים בהחלפת מספרי האופנועים הגנובים ומכירתם למרבה במחיר.

צילום: באדיבות סינימטק תל אביב

בחבורה הזו שולט מאפיונר שכינויו " דומינו".הוא שולח אותם לגנוב אופנועים ולוקח את הנתח המגיע לו ממכירתם.ג'וליה רוכשת את אמונו כאשר היא מוכיחה לו שהיא גנבת "מומחית" של אופנועים. ומאז החלה להתחרות עם נערים צעירים ברכיבות המסוכנות שלהם. ג'וליה מתחברת עם אשתו של המאפיונר ועם בנו הקטן, אך משהו משבש את היחסים הללו…וכמובן הסוף הטראגי של הסרט הוא בלתי נמנע….
סרט מיוחד סוחף וגם מטריד.

צילום: באדיבות סינימטק תל אביב

צרפת 2022

הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל קאן 2022 במסגרת היוקרתית "מבט מסויים" Un Certain Regard, וזכה בה בפרס השופטים המיוחד.

יוטיוב באדיבות סינימטק ת"א

הסרט יוקרן החל מ 09.02 בסינימטק תל אביב ובסינימטקים נוספים ברחבי הארץ.