עמוד הבית » המסע שעברה בנעוריה רק חיזק אותה חגית וייסלר יוצאת בסינגל ראשון "אלף בניינים"

המסע שעברה בנעוריה רק חיזק אותה חגית וייסלר יוצאת בסינגל ראשון "אלף בניינים"

צילום: Lens filmmaker
חגית וייסלר בעלת קול שמימי עם המון רוך ותשוקה לחיים יוצאת בסינגל ראשון ומשמעותי בחייה וזאת לאחר שעברה עוד בצעירותה מסע לא פשוט בחייה.

חגית וייסלר בת 30 המתגוררת ברמת גן, גדלה וחונכה בבית מסורתי ליברלי. עוד בצעירותה אמה התעוורה ומתוך אהבה התחזקה בדת. היא לא ויתרה על חייה והמשיכה לתפקד רגיל בניהול הבית. כביסות, סירים על הגז באופן רציף ומושלם. לדברי חגית: "מעולם אני ואחיי לא הבנו איך היא עושה את זה, בלי הנחות ללא קיטורים, ואמא מבחינתי ההשראה שלי לכוח רצון ,אמונה ואופטימיות ,אין ספק שלגדול כך, זה ביגר אותי ונתן לי את היכולת להסתכל על העולם מזווית אחרת".

כיצד נחשפת למוזיקה

תמיד היה מוזיקה בבית, גדלתי לצד דקלון ופול אנקה אמא תמניה ואבא אשכנזי, מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי כותבת ושרה, בהמשך שרתי  עם להקה. כל דבר שעשיתי המוזיקה תמיד ליוותה אותי באוזניות. כאשר חזרתי בתשובה הדבר שהיה לי הכי קשה זה להפסיק לשמוע שירים בשבת. אבל אז שחשבתי על זה  שהוא זה שנתן לי את המוזיקה אז איך אני לא אתן לו את השבת ?

האם מחלתך בבגרות גרמה לך להפסיק לשיר ?

לגמרי, בגיל 15 גילו אצלי את המחלה עברתי שני ניתוחים, אחד מהסיכונים היה פגיעה במיתרי הקול. ממש לא רציתי לעבור את הניתוחים, הייתי אדישה לזה אפשר להגיד שניסיתי להתעלם, להדחיק, אבל אי אפשר באמת לברוח מזה .. אני זוכרת שראיתי את הסרט "שומרת אחותי" באותה תקופה וזאת הייתה הפעם הראשונה שעיכלתי את מצבי פתאום נפל לי האסימון שאין לי זמן להדחיק כי המצב קריטי ,זאת הייתה הפעם הראשונה שבכיתי בטירוף, אבל ידעתי שזה רק חלק אחד קטן מהמסע שאני צריכה לעבור. ומאז לא הופעתי יותר.

צילום: ישראל דואני

ספרי לי על השיר והקליפ הראשון 

אני שנים שרה באולפנים, עושה סקיצות לטקסטים שכתבתי ואמרתי לעצמי כל מיני משפטים כמו " שמישהו אחר יבצע אני אמשיך לכתוב " הפחד גרם לי לשים בצד את הרצון לשיר. באחד הימים נפגשתי לקפה עם חברת ילדות, דיברנו על זה והיא פשוט אמרה לי "תפסיקי לבלבל את המוח, תפתחי יומן תגידי באיזה תאריך השיר יוצא" משהו בשיחה איתה ניקה את כל הרעשים שהיו לי בראש והתחלתי לעבוד על השיר כאילו בום בשנייה אחת.תוך כדי העבודה על השיר התאשפזתי בבית חולים בגלל דלקת גרון שהסתבכה וההקלטות נדחו. אבל ברוך השם זה קרה בסוף.

צילום: Lens filmmaker

והקליפ..

וואו עם הקליפ עברתי סרט.. עשיתי צילומים בכמה לוקיישנים הקליפ כבר היה כמעט גמור רק שהצלם החליט להעלם אז הייתי צריכה לעשות יום צילומים מחדש עם צלם אחר קונספט אחר לגמרי.. בסוף יצא מעולה .

יש לוקיישן יותר מתאים מגג של מגדל לשיר שנקרא "אלף בניינים" הכל מדויק

האם את כתבת והלחנת את השיר

כן אני בעיקר כותבת, גם מלחינה. את הטקסט הזה ספציפית הראיתי למורן דוד שעבדה איתי אז על פיתוח קול, היא אהבה את הטקסט וביחד דייקנו אותו והלחנו את השיר יחדיו.

צילום: Lens filmmaker

מה נותן לך מוטיבציה להמשיך בכיוון השירה

כמובן שפידבקים של אנשים זה משהו שנותן כוח אבל האמת זה פשוט נותן לי אושר וחיות ,בתוך כל השיגעון של החיים זה האוויר שלי ,אני יכולה להיות גמורה מעייפות אבל ברגע שאני אכנס לאולפן או יבוא לי  טקסט אני יכולה לשבת על זה כל הלילה אני אשכח שאני צריכה לישון.

במה את מתגאה

וואו איזה שאלה, אני חושבת על זה ששברתי את המחסום שיצרתי לעצמי מגיל 16 והוצאתי בשעה טובה את השיר הראשון, על כל השאר נשאר  רק להגיד תודה.

הכן את רואה את עצמך בעוד חמש שנים

ממשיכה ליצור מוזיקה לחשוף עוד קצת מהלב שלי דרך השירים ובע"ה על הבמה עם הקהל הכי מחבק שיש.

שם השיר : אלף בניינים
מילים ולחן : חגית וייסלר, מורן דוד

 

תגובות 2

הוספת תגובה