עמוד הבית » רוטב עגבניות לקציצות, עוגיות ריבה ללא סוכר, נקניקיות בקר גורמה

רוטב עגבניות לקציצות, עוגיות ריבה ללא סוכר, נקניקיות בקר גורמה

צילום יחצ
מוצרי מזון חדשים על המדף

המותג הקולינרי  מבית יוניליוור, משיק את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים רוטב מתובל המתאים לתבשילי קציצות (הן לקציצות בשר והן לקציצות מהצומח) ולמגוון תבשילים נוספים כגון ממולאים וקדרות.
הרוטב עשיר שעשוי מכ-1/2 ק"ג עגבניות איטלקיות איכותיות, ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל ואינו מכיל חומרים משמרים. כמו כן, הרוטב ללא סימון אדום כלל, כמו יתר מוצרי סדרת רטבי העגבניות של קנור.

הילה צימרמן, מנהלת שיווק מותגים קולינריים ביוניליוור: "סדרת העגבניות של קנור פותחה בהתאמה להרגלי האכילה בישראל ובהתאם למנות האהובות והפופולאריות. מסקרים שנערכו עלה כי יותר מ- 91% מהישראלים נוהגים להכין קציצות ותבשילים נוספים כמו, ממולאים וקדרות בשר כארוחה עיקרית. הרוטב החדש שפיתחנו נולד בהשראת המנות המסורתיות, המשפחתיות והאהובות, מתוך רצון לאפשר לכל אחד לבשל מנה טעימה בקלות ומהירות".

צנצנת מכילה 415 גרם

להשיג ברשתות השיווק

נסיינית מערכת: רוטב עגבניות הוא המוצר השכיח ביותר בכל בית בישראל, הרוטב עדין מעט מתקתק עם חמיצות וסמיכות מתונה, היוצר הרמוניה וללא סוכר.פתרון מושלם לבישול במטבח.

עוגיות כתר ריבה ללא סוכר 

חברת אחוה,משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות. העוגיות החדשות מבית המאפה של אחוה עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. העוגיות בצורת כותרת פרחים ובמילוי תות – ללא תוספת סוכר. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 350, קלה לפתיחה ולסגירה והן נהדרות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה חדשים וטעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ : כ7-9 ש"ח לאריזת 350 גרם

להשיג ברשתות השיווק המובחרות (למעט רשת רמי לוי).

נסיינית מערכת: העוגיות האהובות על כולנו, עוגיות כתר ריבה ומעכשיו גם לאנשים המוגבלים בצריכת סוכר יוכלו להרשות לעצמם את העוגיה שעליהם הם גדלו, העוגיות טעימות.

נקניקיות בקר גורמה 

מוצרי הבשר של "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות גורמה נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי.  100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק.

סדרת נקניקיות הפרמיום כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%).

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו רואים מגמה ברורה של התחזקות מוצרי הפרמיום. התבססנו במוצר זה על ידע ומתכון אמריקאי של חברת הבת שלנו בארה"ב ואנו שמחים להביא לקהל הישראלי מוצר פופולארי ואהוב הנמכר בשוק האמריקאי הכשר".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ: כ- 20 ש"ח לאריזת 280 גרם

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

מעדיני יחיעם, צילום,Sell360pro

נסיינית המערכת: שנים שלא טעמתי נקניקיות מפאת הרכיבים הנמצאים בנקניק, הפעם החלטתי לעשות מעשה חיממתי מחבת וצרבתי את הנקניקיות, טעמם מלא ונפלא ומוצע באריזה בין 3-4 יחידות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה