עמוד הבית » רטבים על האש, מילחיה מעוצבת, תבלינים, קטשופ, משקאות קלים, תן בו, קרם מוקצף בטעמים

רטבים על האש, מילחיה מעוצבת, תבלינים, קטשופ, משקאות קלים, תן בו, קרם מוקצף בטעמים

רוטב ברביקיו מעושן קנור צילום: סטודיו 0304

סדרת רטבים על האש

המותג ב"קנור" משיק ליום העצמאות סדרת רטבי "על האש" במהדורה מיוחדת: רוטב ברביקיו מעושן (350 גרם) ורוטב מרינדה לגריל (340 גרם).הרטבים האיכותיים המשדרגים את טעמי המנגל, בין אם מדובר על בשר, דגים או ירקות  והכול "על האש"– במינימום זמן ומאמץ ומקסימום הצלחה..

רוטב מרינדה לגריל קנור צילום: סטודיו 0304

כשר (בד"צ העדה החרדית), ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: רוטבים על האש מוסיפים טעם עדין ארומתי על הבשר, אין צורך לתבל את הבשר או להשרות יום לפני, הרוטב יוצר טעם נפלא בחיך.

מילחיה בעיצוב נוסטלגי 

חברת "מלח הארץ" אשר נוסדה ב-1922 כמפעל חלוצי וציוני בעתלית והפכה ליצרנית המלח המובילה בישראל חוגגת 100 שנה להיווסדה. "מלח הארץ" מייצרת מגוון מוצרי מלח בישראל, לרגל חגיגות ולכבוד יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, משיקה מהדורה מוגבלת וחגיגית של המלח האהוב, מלח ים דק, במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי. סדרת המלחיות המוכרת של החברה לובשת עיצוב חדש עם שלוש תמונות נוסטלגיות שצולמו בשחור-לבן בימי הקמת מפעל המלח הראשון בישראל בעתלית, המסמלות את ראשית המפעל הציוני והתעשייה כחול-לבן בישראל.

המלח מופק בתהליך טבעי ומסורתי ממימיו הצלולים של הים האדום, בבריכות אידוי פתוחות בעזרת אנרגיית השמש והרוח בלבד. כחברה הדוגלת בערכי שמירה על הסביבה כחלק מחזונה, היא דואגת לנצל את עושר המינרלים הטבעיים של הים האדום ובאמצעות תעשייה מקיימת הלכה למעשה, המותירה טביעת רגל אקולוגית מינימלית, מייצרת מוצר מהטבע החיוני לקיום האנושי ומעניקה לצרכנים מלח איכותי, בריא ובוהק, הטומן בחובו את הארומה הטבעית של הים והשמש, ובמקביל, גם פועלת לשמירה על האיזון שבין התעשייה לסביבה.

צילום: יחצ

המלחייה מכילה 250 גרם, ובכשרות רבנות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: מרענן לראות את המלחיות עם תמונות היסטוריות ועוד לפני נולדתי, קרונות מלאות במלח, ופועלים שעודרים הרים של מלח, ציונות לתפארת המדינה. חשוב לזכור וחשוב להיזכר על המפעלים הראשונים שקמו לפני קום המדינה ולתת חשיבות ההיסטורית של העם היהודי שבנה בידיו וברגליו וברוחו את המדינה. מזל טוב לחברת מלח מבטיחה שאורחיי ביום העצמאות יראו את המלחיות שחור הלבן ויהנו מתכולתן. חג עצמאות שמח.

סדרת תבלינים על האש

חברת "נפטון" המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציעה מגוון תערובות תיבול, תבלינים איכותיים ורטבים שישתלבו עם כל נתח בשר, דג וירק, מתאימים למרינדות ומשדרגים את ארוחת על האש ביום העצמאות. היצע החברה כולל מגוון עשיר של תערובות תיבול ותבלינים בעלי טעמים ייחודיים, עשירים ודומיננטיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונסודיום גלוטמנט.

בין המוצרים בסדרה:

תערובת לתיבול פלפל לימון – מכילה פלפל שחור גרוס, ולימון מיובש ונתאימה למנות בשריות וצמחוניות

פפריקה מרוקאית מעושנת – תערובת בעלת ארומה וטעם מעושן ייחודי, מתאימה לתיבול מנות בשר, ירקות בתנור, מרינדות ועוד

תערובת תיבול לשווארמה – מכילה כמון, כוסברה, פלפל שחור, פפריקה מתוקה, זנגוויל, כורכום, שום, קינמון, הל ומלח – מתאימה לנתחי עוף שונים, בשר כבש ובקר וכתוספת לתפו"א בתנור.

תערובת לתיבול לעל האש ברביקיו – תערובת בסגנון הברביקיו האמריקאי, התאימה לכל סוגי הבשרים.

תבליני נפטון לשדרוג המנגל. צילום: עמית ירושלמי

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90-12.90 ש"ח

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק יינות ביתן, סופר ברקת, חצי חינם, יוחננוף ועוד.

נסיינית המערכת: עוד בהיותי ילדה קטנה הייתי הולכת עם אימי לשוק לרכוש עימה תבלינים בשוק, החנות היתה מלאה בפחים ענקיים של תבלינים אימי היתה בוחרת אותם לפי האירוח הבשרי והניחוח ובעל המקום היה טוחן עבורה. אני גדלתי בבית שתבלינים חלק חשוב במטבח שמעניקים לאוכל, לבשר לירקות את הייחודיות. תהנו למנגל ואל תשכחו את התבלינים.

קטשופ על האש

אסם מחזירה למדפים את המהדורה המיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים. רטבי השולחן הלחיצים החברה בחרה להחזיר אל המדפים את הקטשופ האהוב המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.

הקטשופ פותח במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל: קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

קטשופ על האש, צילום:סטודיו אסם

בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: יום העצמאות הוא חגיגה עם חברים וילדים, מרבית האוכלוסייה בישראל יוצאת לפארקים וחוגגת בבשרים "העל האש" אך אפשר ללא קטשופ כחול לבן? אצלי זה לא עובר על סדר היום. הילדים אוהבים בתוך הפיתה או בצלחת עם המבורגר את הנוזל האדם הטעים כל כך. הקטשופ על האש טעמו מעודן מתאים לבשרים על האש. תהנו.

סדרת המשקאות הקלים

לרגל יום העצמאות ול"ג בעומר, "פרימור" מותג בייצור ושיווק מיצים סחוטים וצוננים משווקת את סדרת המשקאות הקלים מתוצרתה, הסדרת  כוללת מגוון של שמונה טעמים בהם משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, מנגו ודיאט אשכוליות. המשקאות נבדקו במבחני טעימה וזכו לציונים גבוהים במיוחד והם משווקים בבקבוקים מעוצבים הניתנים למיחזור (פיקדון).

סדרת המשקאות הקלים של פרימור צילום: עמית שטראוס

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.6 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר.

כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: אני שותה מעט מאוד מיצים, אך בקיץ בבילוי עם חברים או שיוצאים לחיק הטבע לעשות על האש כמו ביום העצמאות אני מביאה מצים הילדים מאוד אוהבים לשתות ולתאומים יש עדיפות לטעמים. יום העצמאות חגיגה לעיניים וחגיגה לטעמים החיך. תהנו שיום העצמאות יהיה מתוק וטעים.

תן בו ישראלי כחול לבן 

וילי פוד, חברת ייבוא של מוצרים, יוצאת במחווה לעם ישראל ומשיקה "תן בו" כחול לבן – בטעם שוקולד לבן מעוטר בשבבי קוקוס כחול.  הממתק, שיימכר במארז חגיגי ומעוצב לרגל יום העצמאות יכלול 12 יחידות ויימכר במהדורה מוגבלת, עד גמר המלאי.

המהדורה מיוצרת במיוחד עבור ישראל על-ידי היצרנית הגדולה בדנמרק, פס הייצור נקי מבוטנים ואגוזים ולכן בטוח לאכילה עבור בעלי רגישויות האלרגיה בישראל.

וילי פוד – תן בו מהדורת יום העצמאות. צילום: שרית גופן

המחיר מומלץ לצרכן של 14.90 ₪.

המוצרים החדשים יימכרו ברשתות השיווק ובמגוון חנויות

נסיינית המערכת: קינוח מתוק וטעים הגורם לחיוך בצבעי כחול לבן לכבוד יום העמצאות, מלבב משמח וגם טעים.

קרם מוקצף בטעם בננה 

חברת אחוה, היצרנית של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה לרגל יום העצמאות את החטיפים הנוסטלגיים שיוצרו במפעל אחוה ששכן בדרום תל אביב, עוד מלפני קודם המדינה: חטיף קציפה בטעם בננה מצופה (בננית) וחטיף קציפה בטעם תות מצופה (תותית). הממתקים האהובים ישווקו לכל אורך השנה במארז 18 יחידות, בשני טעמים, ובמחיר של כ-1 ₪ ליחידה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו חוזרים לייצר את הממתקים הנוסטלגיים לאור דרישה גוברת מצד צרכנים מזה מספר שנים, שביקשו  לחזור ולצרוך הממתקים האהובים המוכרים בכל בית בישראל".

הממתקים הנוסטלגיים חוזרים – בננית ותותית של אחוה צילום: יעל האן

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 18-20 ₪ לאריזת 18 יחידות (25 גרם ליחידה).

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

נסיינית המערכת: אוכל לומר בפה מלא רק ראיתי את הקופסא התחלתי לחייך כל ההיסטוריה בילדותי עלה למחשבתי, כמה הייתי אוכלת את הממתק קרם המוקצף בטעם בננה כאשר פתחתי את האריזה הריח עלה באפי הנוסטלגיה ריחפה באוויר והטעם … וואו הטעם הממתק הכי טעים בשבילי תמיד יהיה לי מקום בלב לממתק. ולכם נותר לטעום ממנו עכשיו. תיהנו ביום העצמאות,