עמוד הבית » קרקר זיתי קלמנטה, אבוקדו ריד, תחליבי רחצה,

קרקר זיתי קלמנטה, אבוקדו ריד, תחליבי רחצה,

פיטנס זיתי קלמטה צילום: סטודיו אסם

המותג Fitness ביסס עצמו כמותג המוביל בקטגוריית המאפה – בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר והמלצה על מנה מדודה. סדרת קרקר THIN מבית פיטנס הושקה לפני כשנתיים ומיד ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים מכילים דגנים מלאים, דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה סנסורית חדשה, ומלאה בטעמים מגוונים וייחודיים.

כעת, במיוחד לקראת חג השבועות, ממשיכה אסם-נסטלה לרגש ולחדש ומרחיבה את הסדרה עם טעם חדש ואהוב: קרקר THIN בתוספת זיתי קלמטה ועשבי תיבול. דק, פריך וטעים. בעל יתרונות תזונתיים.הקרקרים החדשים טעימים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ב- 5 יחידות.
הקרקרים זכו בכל מבחני הטעימה ומשתלבים נהדר בכל ארוחה, עם סוגי הגבינות השונים והמתבלים או כארוחת ביניים. הקרקרים מכילים דגנים מלאים ובעלי מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות : בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: פתחתי הערב את האריזה לצד גבינה קשה ועלי סלט, אוכל לומר שכל ביס היה יותר טעים מקודמו, סדרת הקרקרים הללו היא באמת יוצאת מן הכלל, טעימה, קריספית בקריצה לעדינות. נישנוש בריא וגם משביע אוכל לומר במשפט קצר האריזה נפתחת ומבטיחה שהיא תישאר ריקה היזהרו אי אפשר להפסיק לנשנש. מושלם בעיני.

אבוקדו ריד

חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות משווקת את האבוקדו מסוג ריד תחת מותג "חקלאי גרנות". אבוקדו זה  נחשב לזן משובח, טעים ומובחר, המסכם את עונת האבוקדו לקראת הקיץ, עד התחדשותה בתחילת ספטמבר. אבוקדו בעל אחוזי שומן נמוכים ביחס לסוגי אבוקדו אחרים, אך הדבר אינו פוגע במרקם שלו, שנשאר קרמי, עסיסי ובעל טעם ייחודי, מעט אגוזי. הריד צפוי להיות משווק עד לסוף יולי וניתן להשיגו בשווקים וברשתות המזון ברחבי הארץ.

אבוקדו מסוג ריד של חקלאי גרנות צילום: מירב אשכנזי

האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים, חלקם ויטמינים מסיסים בשמן, שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. זהו נוגד חמצון חשוב ביותר והוא מגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. הוא עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.

כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 – 10.90 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק).

להשיג ברשתות שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם, בשווקים הסיטונאים ובחנויות המתמחות.

נסיינית המערכת: אבוקדו הוא פרי נפלא וגם בריא, אבוקדו זה המרקם שלו בחוץ נעים למגע ללא חיספוס בעל יכולת ל"השאר" מחוץ למקרר לזמן יותר ארוך. הוא רך טעים ומשביע. אני אוכלת אבוקדו עוד בילדותי מרתיחה ביצה קשה מרסקת אותה עם מזלג ולאחר מכן מרסקת את האבוקדו שמה מעל לימון מפזרת מלח לפי הטעם התוצאה מושלמת, מורחת על לחם כפרי. מובטח לכם ארוחת מלכים.

סדרת SHAKE YOUR BODY

המותג הותיק  ממשיך לחדש וכעת משיק לכבוד הקיץ שני ניחוחות חדשים ומעניינים במסגרת המהדורה של תחליבי רחצה מסדרת SHAKE YOUR BODY – סדרת תחליבי הרחצה של המותג בניחוחות שייקים מפנקים ומרעננים במיוחד – למקלחת חוויתית מתמיד. הסדרה בעלת  נוסחה העשירה, מסייעת בהזנת העור בלחות ומכילה מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח.

הניחוחות החדשים:

  • תחליב רחצה בניחוח שייק תפוז, בננה ואפרסק
  • תחליב רחצה בניחוח שייק קיווי, פסיפלורה ואשכולית אדומה

נסיינית המערכת: הסדרה מפנקת והניחוח מרענן לקיץ, הלחות מורגשת במוצר וגורמת לגוף להיות פחות יבש בגלל מזג האויר הפוקד אותנו. פינוק זה פינוק!