עמוד הבית » רכבי הליסינג הפרטי המומלצים למשפחות

רכבי הליסינג הפרטי המומלצים למשפחות

צילום: FREEPIK
מחפשים רכב משפחתי חדש? כדאי שתכירו את האפשרות של ליסינג פרטי! עסקת ליסינג תאפשר לכם ליהנות מרכב חדש ומאובזר במחיר חודשי קבוע וידוע מראש. אין צורך לגייס את מלוא הסכום הנדרש לרכישת הרכב, דבר שעלול להוביל להלוואות וחובות מיותרים. בתום התקופה תוכלו להחליט אם לרכוש את הרכב באמצעות השלמת הסכום הנותר לתשלום, או לחילופין, לשדרג לרכב חדש.

תוכלו לבחור את מסלול המימון האידיאלי ביותר עבורכם, בין אם מדובר על מקדמה גדולה וסכום חודשי נמוך, או להיפך. בכל מקרה, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של רכבים משפחתיים שונים, שיתאימו לצרכים האישיים שלכם. במאמר זה נציג בפניכם את רכבי הליסינג הפרטי המומלצים ביותר למשפחות.

קיה סטוניק

זהו רכב פנאי שטח קטן ומעוצב, המאופיין בהתנהגות כביש טובה במיוחד. הרכב מעוצב בסטייל, סביבת הנהג נעימה וההרכבה טובה. מרחב הפנים מרווח ומפנק ותא המטען מגיע לנפח של 332 ליטר. הרכב מגיע ב-2 גרסאות: מנוע בנפח של 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס, או לחילופין, מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.0 ליטר המפיק 100 כ"ס. הגרסה של ה-1.0 ליטר מספקת ביצועים עדיפים, בזכות מנוע הטורבו המעניק לרכב אופי נמרץ ודינמי יותר. התנהגות הכביש טובה ב-2 הגרסאות ונוחות הנסיעה מספקת. הרכב מגיע במספר רמות גימור שונות, אך כולן כוללות מסך מולטימדיה של 8 אינץ', בקרת אקלים, אנדרואיד ואפל קארפליי וחישוקים קלים. קיה סטוניק קיבלה דירוג של 5 כוכבי בטיחות והיצע מערכות הבטיחות שלה כולל מערכת למניעת תאונה חזיתית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת המתריעה על שכחת ילדים ועוד.

טויוטה אייגו x

רכב פנאי קטנטן ומעוצב במיוחד, הכולל סביבת נהג נעימה, מרחב מרווח מלפנים וצריכת דלק חסכונית – 20.4 ק"מ לליטר. מדובר על רכב מיני המכיל מאפיינים של רכב פנאי ומבוסס על הפלטפורמה המקוצרת של רכב הסופר מיני טויוטה יאריס. הרכב מגיע בממדים גדולים ביחס לסגמנט והוא מכיל תא מטען בנפח מכובד של 231 ליטר. הוא מגיע עם מנוע אטמוספרי בנפח של 1.0 ליטר המפיק 72 כ"ס. העיצוב מושך ומקורי וכולל פרופורציות טובות וצביעה דו גוונית ברמת גימור גבוהה. הדבר נכון גם לגבי סביבת הנהג המעודכנת, הכוללת שילובי צבעים ייחודיים המוסיפים לאווירה הכללית של הרכב. טויוטה אייגו X מגיעה עם מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', קישוריות לטלפון הנייד, חישוקים קלים, מצלמת חניה, פנסי ערפל ועוד. הרכב זכה ב-4 כוכבי בטיחות והוא מגיע עם היצע עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

רנו מגאן גראנד קופה

רכב משפחתי קומפקטי במרכב סדאן, המאופיין בהופעה מרשימה, עיצוב פנים עשיר ומהודר ומרחב מרווח ונוח מלפנים ומאחור. הרכב ידוע בנוחות הנסיעה המצוינת שלו ובצריכת הדלק החסכונית בגרסת הדיזל – 20.8 ק"מ לליטר. הרכב מגיע ב-2 גרסאות: מנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר המפיק 140 כ"ס, או לחילופין, מנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר המפיק 116 כ"ס. גרסת הדיזל נחשבת לזריזה וחסכונית במיוחד ונוחות הנסיעה טובה מהמקובל. הרכב זכה ב-5 כוכבי בטיחות והוא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת ומערכת התרעה במצבי עייפות.

ניסאן סנטרה

רכב משפחתי קומפקטי במרכב סדאן, המאופיין בעיצוב מרשים, סביבת נהג נעימה, אבזור עשיר ומתקדם והתנהגות כביש מצוינת. העיצוב החיצוני כולל צביעה דו גוונית, גג משתפל וחזית אגרסיבית ומרשימה. סביבת הנהג מעוצבת באופן מהודר וכוללת שימוש בחומרים איכותיים. הרכב מגיע עם מנוע אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר המפיק 149 כ"ס ומספק ביצועים מרשימים, כולל הגעה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 8.8 שניות. הרכב מכיל מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות מערכת בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה ברוורס), מערכת התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים ועוד. הרכב מספק מרחב מרווח ונעים מלפנים ומאחור וכולל מושב נהג נוח. הביצועים טובים, נוחות הנסיעה מספקת, התנהגות הכביש טובה ובידוד הרעשים סביר.

יונדאי וניו

מדובר על רכב פנאי שטח קטן, המאופיין בעיצוב נאה, תא מטען מפנק ונוחות נסיעה אופטימלית. הרכב מבוסס על הפלטפורמה של מכוניות הסופר מיני של היצרנית, המשמשת גם את קיה סלטוס ויונדאי i20. הרכב מגיע בממדים קטנים ביחס לסגמנט ובארץ הוא מוצע עם מנוע אטמוספרי בנפח של 1.6 ליטר המפיק 123 כ"ס. העיצוב החיצוני של הרכב מושך ומיוחד, בזכות הצביעה הגו גוונית ורמות הגימור הגבוהות. נוחות הנסיעה טובה הן בעיר והן בכבישים מהירים והתנהגות הכביש טובה ובטוחה. תא המטען מגיע לנפח של 355 ליטר והרכב מכיל אבזור עשיר ומתקדם, כולל מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', מצלמת רוורס, חישוקים קלים, בקרת אקלים ועוד. מפרט הבטיחות עשיר וכולל מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לתיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט ועוד.

בואו לבחור את רכב הליסינג הפרטי שלכם ב-freesbe

מחפשים משפחתית בליסינג פרטי ? אנו ב- freesbe נשמח לסייע לכם לבחור את הרכב המושלם ביותר עבורכם! אצלנו תמצאו מבחר רחב של רכבים משפחתיים והיועצים שלנו ישמחו לספק לכם סיוע והכוונה לגבי מסלולי הליסינג השונים.