עמוד הבית » רצועות שניצל בציפוי קריספי

רצועות שניצל בציפוי קריספי

עוף טוב - צ'ונגו צילום סטודיו עוף טוב
בימים אלה עולה על המדפים ברשתות השיווק בקטגוריית השניצלים המוכנים לאכילה: צ'ונגו – רצועות שניצל, היחידות שעשויות מנתח שלם, המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית המשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ, תוך שמירה מלאה על האיכות והטעם הנפלא

הצ'ונגו הוא סוג חדש של שניצל שתצורתו הייחודית מאפשרת לצרוך אותו במגוון הזדמנויות במהלך היום – גם כמנה עיקרית וגם למי שמבקשים לנשנש או להסתפק בארוחה קלה. גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים, הצ'ונגו "יגנוב את ההצגה".  ניתן להגישו  בצלחת או "לטרוף" אותו בפיתה, לחטוף צ'ונגו ביד או לשלב אותו כחטיף משביע ומזין בקופסת האוכל שלקוחים איתנו.

צ'ונגו של עוף טוב מושק בסדרה של 4 ציפויים קריספיים, מסקרנים ומיוחדים: שומשום, שבבי צ'יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק.

ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב: "הצרכנים הישראלים מעריכים מוצרים איכותיים ואינם מתפשרים על הטעם ועל נוחות השימוש. לצד אלה הם מחפשים גיוונים ומענים לצרכים המשפחתיים. צ'ונגו הוא סגמנט חדש ומיוחד שעד כה לא הכרנו במקררי השניצלים". עוד מוסיפה טרופ קירש: "במחקרים שערכנו מצאנו שרבים מהצרכנים בוחרים לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות – כמנה עיקרית בצלחת או בפיתה, כנשנוש ואפילו כחטיף לאירוח לצד מתבלים וירקות.

הצורה הייחודית שלו מאפשרת לצרוך אותו בכל עת .השניצל  עונה על הצורך הזה כמו גם על הצרכים של ההורים העסוקים ועל הצרכים של הצעירים הפעלתניים ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי שטרם טעמנו כמותו".

את השקת צ'ונגו מלווה קמפיין רחב היקף בו ממנפת עוף טוב את ערכי המשק החקלאי המאפשר את תהליך "השליטה הרציפה" הבלעדי לעוף טוב, במסגרתו כל תהליך הייצור מתבצע בבית אחד – עוף טרי שגדל בעמק, בבית של עוף טוב. העוף הטרי מגיע למפעל במשק עצמו, בו מתבצעת הכנת המוצר. המוצר נכנס להקפאה מיד לאחר ההכנה כדי לשמור על כל הטוב שבמשק. עוף טוב  –  ביס מהמשק.

את ארבעת המוצרים בסדרת צ'ונגו, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 ₪ – 32.90 ₪.

המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה