עמוד הבית » רשת ביוטיקר – חוויה ויופי לכל כיס

רשת ביוטיקר – חוויה ויופי לכל כיס

צילום: אור גפן
רשת הלואו קוסט- Beautycare (ביוטיקייר), הוותיקה בארץ המתמחה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט- נוחתת לראשונה בלב לבו של מרכז הארץ ! בקניון ביאליק ברמת גן. החנות ה-27 של הרשת.

רשת "ביוטיקייר" ביססה את מעמדה כמובילת הלואוקוסט הישראלית הבלתי מעורערת, היודעת לספק את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים נוחים ולכל כיס, לצד מענה מיידי לטרנדים עולמיים בתחום האיפור והביוטי. המשמעות של כניסת רשת לואוקוסט וותיקה ומובילה, בימים אלה של יוקר מחייה שרק עולה, היא לא פחות מדרמטית עבור תושבי המרכז.

"אין ספק שהלחץ הבלתי פוסק של מאות אלפי לקוחות החברה, המבקשים את המענה של רשת "ביוטיקייר" גם באזור המרכז, היווה גורם משמעותי בכניסה של הרשת לרמת גן", מסביר גולן אלבז, מנכ"ל הרשת.

צילום: אור גפן

החנות החדשה בקניון ביאליק רמת גן, מעוצבת על פי המודל החדשני של הרשת, אשר הופך את חוויית היופי למפגש עצמאי ועדכני, אשר מתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של רשתות היופי המובילות. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחסכון בזמן של הלקוחות. בחנות החדשה ניתן למצוא מגוון מוצרים במחירים נוחים ומשתלמים. וכל אחד.ת  ואחת יכולים ליהנות מהפנאי והשימור על היופי, ללא תלות בתקציב. מוצרי הקוסמטיקה איכותיים לצד מנעד רחב של קרמים מפנקים ומוצרי שיער המותאמים לכל סוג שיער. וכמובן, מבחר מוצרי איפור טרנדים מתקדמים, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה.

צילום: אור גפן

מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין 1 ₪ ל 19.90 ₪

בנוסף, הרשת מציע לצרכן.ת מגוון רחב של מוצרי שיער וביוטי חשמליים וחדשניים, כגון מחליקי שיער, פן או מסלסלים, במחירים של כ- 39.9 שקל.

למרות העלייה דרמטית ביוקר המחיה ושל עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, נשמרת ברשת ברמת המחירים הנמוכה, למען לקוחות הרשת והצרכנים.

צילום: אור גפן

לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב – אתר: http://www.beautycare.co.il

או בטלפון : 0747-185-185  .

הוספת תגובה

הוספת תגובה