עמוד הבית » רשת גולף משיקה חולצות לנשים וגברים תחת המסר STOP

רשת גולף משיקה חולצות לנשים וגברים תחת המסר STOP

צילום: דודי חסון
עוצרים את הרצח הבא !שיתוף פעולה עם הסופרת ענת לב-אדלר ועם היוצרת והשחקנית יעל אבקסיס, אשר פועלות למען נשים נפגעות אלימות

עינת יונגר-כרמלי, סמנכ"ל שיווק קבוצת גולף אמרה היום כי החיבור עם הסופרת ענת לב-אדלר החל בשנה שעברה, עם יצירת קולקציה נשית וחזקה, שחיברה בין אופנה ומילים. השנה לא יכולנו להתעלם מהנושא החברתי, הרלבנטי כל כך, וחיפשנו דרך לתרום ולקחת חלק במאבק החשוב לעצירת האלימות כלפי נשים. הבחירה לעצב חולצת יוניסקס ועליה הקריאה STOP, שתתאים גם לנשים וגם לגברים, אינה מקרית.

יעל אבקסיס וענת לב-אדלר – לביאות ותיקות שכבר עשרות שנים פועלות ביחד ולחוד למען נשים במצוקה. נפגשו לפני 15 שנים במקלט לנשים מוכות ומאז נקשרו בעשייה למען נשים מוחלשות בחברה הישראלית.

במחצית אוקטובר האחרון, לאחר הרצח של אנגווץ וואסה ויומיים לפניה של עליזה שפק על ידי בני זוגן – יעל וענת הרגישו שהן חייבות לעשות מעשה. יחד עם חברתן הקרימינולוגית רונית לב-ארי ובעזרת נשים מתנדבות, הן הוציאו מאות נשים לעשרות מוקדים ברחבי הארץ, כדי להעלות למודעות הציבורית את הצורך הדחוף במציאת פתרון.

מכאן התגלגל כדור השינוי לכדי תנועה גדולה של נשים שהפכו עולמות והפסיקו לשתוק. נשים שיצאו לרחובות, ששבתו מעבודה למשך יממה, שנלחמו בוועדות בכנסת וששטפו את השיח הציבורי בהבנה שחייבים לשנות את המציאות וכמובן לגייס למאבק גם גברים.

לדברי ענת לב אדלר ויעל אבקסיס: רצח הוא מקרה קיצון מזעזע של אלימות יומיומית שמסכנת את חייהן של למעלה מ-200 אלף נשים בישראל, שחיות באימה מתמדת מפני בן זוג או גברים אלימים. נשים שסובלות מאלימות ומהתעללות פיזית, רגשית, מינית, כלכלית ועוד. נשים שהן קורבנות של דעות חשוכות ופטריאכליות שיש למגר בעזרת שינוי תודעה, שינוי פעולה, שינוי שפה וחינוך לטווח ארוך.

וזה מה שאנחנו מתכוונות לעשות במסגרת הגוף שהקמנו ושנקרא "להיות בתנועה" – כי היכן שמתקיימת תנועה, מתקיימים חיים: ביד אחת לקדם באופן מיידי את תקצובה של התוכנית למיגור אלימות ולהניע את הממשלה לפעולה, וביד השנייה להקים מערך שיפעל לשינוי תודעה וחינוך בציבוריות הישראלית, כדי לשנות את השיח ואת ההתנהגות, אבל כדי שזה יקרה, גם קולם של הגברים חייב להישמע, שכן זוהי אינה מלחמה כלל נשית, אלא זו מלחמה של החברה הישראלית כולה על דמותה המוסרית והחברתית.

צילום: אודי דגן

"זו הסיבה לכך שהחולצה שיצרנו כאן, עם רשת האופנה GOLF, מיועדות לשני המינים – גברים ונשים, שיחד עוצרים את הרצח הבא ועושים סטופ לאלימות.

כי רצח נשים הוא לא גזרה משמים, אפשר למנוע אותו על ידי חינוך וטיפול בגברים האלימים שגם הם קורבנות של נסיבות חייהם והקצאת המשאבים הדרושים למימוש התוכנית לטיפול באלימות כלפי נשים שנכתבה על ידי מיטב המומחים בתחום וממתינה לתקצוב הממשלה".

 

מחיר החולצה: 69.90 שקלים.

מידות: XS-XL בצבעים לבן ושחור.

כל הרווחים תרומה לעמותת להיות בתנועה (המנוהלת על ידי "שיתופים").

להשיג ברשת גולף.