עמוד הבית » רשת הנעלה ווישוז בפריצת דרך טכנולוגית

רשת הנעלה ווישוז בפריצת דרך טכנולוגית

weshoes - מוזס 179 שח קרדיט צילום: חול
רשת ההנעלה המובילה WeShoes ויבואנית הבלעדית בישראל של המותגים: קרוקס, הוקה, בלנסטון, תיקי קן קן, דיזיגוואל, זירו ועוד. מסכמת את שנת 2022 בצמיחת שיא!

בשנים האחרונות המותגים הפרטיים של הרשת תופסים מקום מרכזי בעולם ההנעלה הגורם להשפעה בכל שוק ההנעלה הישראלי. החברה מייצרת נעליים איכותיות, נוחות וחדשניות. המיוצרות בשימוש טכנולוגיה החדישה ביותר, על מנת להביא כל תוצר לרמת גימור מושלמת. דגש רב ניתן גם על עיצוב מוקפד ושימוש במדרסים ייחודיים אשר מותאמים לכף הרגל הישראלית. חומרי הגלם מובחרים אשר ממוקדים בהקניית נוחות ותמיכה בגב התחתון וביציבה נכונה.

קריצה לקולקציית 23

Crocs
הבשורה החדשה והקיצית של קרוקס, לארץ ולעולם הולכת להפיל בשבי גם את מתנגדי הקרוקס. הדגמים, גם השנה, פותחו באמצעות טכנולוגיה חדשנית ליצירת נעל רכה אך יציבה השומרת על צורתה, קלה לניקוי ועמידה לאורך שנים. הנעל עשויה מתאים סגורים ואנטי בקטריאליים, כך שרטיבות או הזעה לא יגרמו לריחות לא נעימים. המותג הוותיק ממשיך העונה לחדש ולהפתיע גם בקולקציית הקיץ שלו, עם מספר דגמים שכולם יכירו בהמשך.

weshoes, קרוקס crush מחיר 329.90 שח צילום: חול

Crush
דגם קל משקל, גמיש ונוח, מגיע הקיץ גם בצבעי ירוק ואוף וויט.
Mega Crush
הכירו את אחיו הגדול והבומבסטי של דגם הCrush – פלטפורמה וגובה זה שם המשחק! משטח גומי משופר, סוליה חיצונית ופלטפורמה משודרגות ורצועה הניתנת לקישוט באמצעות ג'יביטים. אין ספק שדגם זה הולך לכבוש את הקיץ בורוד, ירוק, לילך, שחור ולבן, צבעים שיקפיצו כל אאוטפיט.

weshoes – למון ג'לי מחיר 280 שח,צילום: חול (Custom)

Mega crush sandal  
גרסת הסנדל של הדגם, מעניקה תמיכה מרבית. אפשר להשיג את הסנדל גם בצבעים: סגול, אוף וויט, ורוד, שחור ולבן.

Hiker Xscape
שדרוג עיצובי מהפנט לדגם ה- Hiker, מגיע בפרינטים משוגעים וצבעוניים במיוחד. החלק העליון מיוצר בטכנולוגיית ה- Croslite והסוליה מורכבת משיני גומי רכות.

דגמי Echo והEcho slide
אין ספק שמדובר על ההפתעה של העונה. חדי העין יוכלו לזהות את הדמיון לדגם הקולבוריישן העולמי שקרוקס יצרו בשיתוף עם מעצב העל סלהה במבורי. שני דגמים מיוחדים אלו, נוצרו גם הם בעקבות הצלחתו של שיתוף הפעולה הזה ומשלבים את מבנה ה Crosliteהמוכר, עם חומר הLite ride הייחודי.עם סוליה גבוהה ומעוטרת שאי אפשר להתעלם ממנה, דגמי האקו מייצרים מראה ייחודי מבלי להתפשר על נוחות ואיכות.ניתן להשיג בחנויות נבחרות בצבעים אוף וויט, אפור, כחול כהה, חימר, תכלת, שחור ולבן.

weshoes – natural world 180 שח , צילום: מאירקו

MELLOW
כפכף המשלב נוחות עם מראה נקי ומודרני בעיצוב עדין יותר, המשתלב עם כל לוק. הסוליה רכה ונוחה, מיוצרת בשילוב קצף ה-Lite ride.

בגזרת הילדים, קרוקס יצאו העונה עם שיתוף פעולה עם המותג העולמי Hello kitty, בדגם מיוחד המתאים לילדות בכל הגילאים.

HOKA
אחד ממותגי הריצה וההליכה עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה, מי שמנסה מתמכר. מעניק שיכוך ונוחות מקסימלית החל מהליכה קלילה ועד ריצה תחרותית, דרך טיול בטבע או אימון בחדר כושר. רצי עילית, אולטרא מרתונים וגם אנשים שהולכים בערב בטיילת בישראל וברחבי העולם כבר התמכרו.
בקיץ 23 נתמקד בשני דגמים עיקרים:

CLIFTON 9
הושק החודש לראשונה בישראל. זהו הדור התשיעי והחדש של דגם ריצת הכביש, מתאים לכל סוגי האימונים עם בלימת זעזועים יוצאת דופן.
מגיע אלינו בעיצוב משופר ובצבעים ממכרים, עם משקל מופחת וטכנולוגיה חדשנית המייצרת את האיזון המושלם בין רכות לקלילות, לחוויה אולטימטיבית של תנועה.

תבנית הגלגול בסולית הנעליים, מקדמת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה וכך, מעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת. הנעל עוצבה ויוצרה לטווח רחב של רצים החל ממתחילים ועד למתקדמים ביותר. ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של צבעים ומידות רוחב שונות שיתאימו לכל כף רגל.

למון ג'לי מחיר 240 שח צילום: אמירם בן ישי

TRANSPORT
אשר הושק בחודש שעבר בעולם וגם בישראל והצטרף לקולקציית הלייף סטייל של מותג הספורט הבינלאומי HOKA.הדגם מעוצב בצורה חדשנית המתאימה לאורח החיים האורבני אבל תוך שימוש בחומרים המובחרים ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר. שיתוף פעולה עם חברת CORADURA האמריקאית שמתמחה בייצור בדים סופר עמידים, יצר את גפת הנעל אשר לא ניתנת לקריעה, אפילו עם סכין קצבים!
סוליית הנעל מורכבת מגומי של חברת VIBRAM האיטלקית, אשר מתמחה בייצור סוליות שלא מחליקות, גם במצבי קיצון.

Seventynine
מותג Private Label של רשת ווישוז. מעוצב ומיוצר על ידי מעצבים ישראלים בהתאם לסטייל ולצבעים המבוקשים ביותר על ידי נשות ישראל, המבקשות לוק אופנתי בלתי מתאמץ.העונה, הקולקציה מציגה מגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, המשדרגים כל לוק מבלי להתפשר על נוחות מרבית.

הדגמים בעלי מדרך שמותאם במיוחד לצורת כף הרגל הישראלית ומספק תמיכה באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף הנעליים. המותג יציע במגוון רחב של דגמים: עור איכותי, סניקרס, רצועות גליטר בצבעי שחור וזהב, בצבעי העונה- ורוד בהיר, פוקסיה, אוף וויט, פיסטוק, לבן.

קרוקס crush מחיר 329.90 שח צילום :אמירם בן ישי

Lemon jelly
המותג הכיפי שהשקנו בקיץ שעבר, חוזר עם קולקציה חדשה ומטריפה. מיוצר כולו בפורטוגל מחומרים 1 טבעוניים וממוחזרים 100%. צבעוני ומושלם עם כל לוק, מתאים במיוחד לאקלים הישראלי. כל הדגמים הם קיציים, עמידים במים, גמישים וקלים משקל.

 

Mighty
מותגי הבית של רשת ווישוז לילדים, יפתיעו השנה עם דגמים חגיגיים וגם יומיומיים. סנדלי ילדים אשר מעניקות תמיכה מקסימלית לכף הרגל, בשילוב עם נוחות מקסימלית המאפשרת לקטנטנים תנועה חופשית בנוחות ובסטייל. הקולקציה כוללת מגוון רחב של סנדלים מבד איכותי עם רצועות סקוץ' לנוחות מרבית, חלק מהדגמים עמידים במים.

Verbenas
המותג הספרדי הצעיר והתוסס ורבנס, הכולל בתוכו אלמנטים מהתרבות הספרדית בשלוב עם סגנון אורבני קליל. אחד מיתרונותיו הגדולים של המותג הוא רפידה אנטומית, השומרת על קרירות כף הרגל

COBIAN
מותג אופנת גלישה אמריקאי. נעל אצבע קוביאן, מיוצרת מחומרי גלם באיכות גבוהה, באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המקנה איכות ועמידות לזמן רב.אנחנו כל כך סומכים עליה, שזו למעשה נעל האצבע היחידה בשוק, אשר מגיעה עם אחריות מלאה למשך שנתיים!

OSCAR
מותג הבית ששם דגש על נוחות מקסימאלית, חומרי גלם איכותיים וקולקציה מדויקת.יוצאת העונה עם כפכפים לנשים ולגברים בעלי רפידת נוחות עשויים מעור איכותי שתופסים את צורת כף הרגל ומעניקים תחושת עיטוף ורכות.

FREEDOM MOSES
מותג ישראלי, כחול לבן. כפכפים צבעוניות, קלילות וטבעוניות העשויים מחומר PCU (פלסטיק איכותי המיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת). שיטת ייצור זו, מעניקה תחושת נוחות, ריחוף ואווריריות, ממש כמות ללכת על עננים.

לקיץ 23, FREEDOM MOSES מגישים קולקציה תוססת המשלבת פופ ומושפעת מנוסטלגיה משוגעת באווירת הרטרו, האופיינית למותג.

הקולקציה מתמקדת בפרינטים לא שגרתיים, צבעי פסטל, נצנצים, וניאון ומציגה דגמים חדשים וקלאסיים כמו: CAMO המשלב צבעי פסטל במרקם פשתן, WILD עם הדפס החיות, ZIGGY עם עור הנחש הצבעוני והדפס IKAT גרפי שאת כולם ניתן לשלב עם הכל!

דגם SUN הוא תזכורת לשמש שתמיד מחכה לנו מאחורי העננים, דגמי ALOHA ו SMILE הפרחוניים מסתמנים כדגמי העונה.

בין אם בחרתם בצבע חלק או בהדפס משוגע, מוזס כאן בשביל להזכיר שזה החופש של כולם לבחור ובעיקר, להירגע.

 

Natural world
מותג ספרדי, 100% טקסטיל וחומרים אקולוגים: גומי טבעי, כותנה וחומרים מתכלים. אפילו אריזת הנעליים עשויה מקרטון ממוחזר. כל הנעליים מפיצות ריח תותי בר, מצוידות ברפידת נוחות ומלוות בעיצוב שהולך עם כל לוק שתבחרו. ייצור הנעליים נעשה בטכניקת לחץ וחימום גבוה, ללא שימוש בכימיקלים או בדבק סינטטי. המותג מציע קולקציית בד צבעונית וצעירה.

ILSE JACOBSON
מותג שהוקם ב-1993 ע"י מעצבת דנית, שהמותג נקרא על שמה. המותג התחיל את דרכו כחנות קטנה עם דגמים בודדים והתפתח לאחר שקיבל שבחים מהסביבה. המותג שם דגש על נוחות ואלגנטיות במסגרת אורבנית מודרנית ומתמקד בעיקר בכפכפים ובנעליים קלילות ואווריריות ליומיום.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il