עמוד הבית » רשת חנויות הספרים "סיפור חוזר"

רשת חנויות הספרים "סיפור חוזר"

סניף סיפור חוזר פת צילום יחצ
לכבוד חגיגות יום ההולדת ה-11 של רשת חנויות הספרים החברתית 'סיפור חוזר', הרשת הגדולה בארץ למכירת ספרים יד שניה, תמכור הרשת, לתקופה של 11 ימים, את כל ספרי הקריאה בחנויות הרשת ב-10 שקלים

'סיפור חוזר', רשת חנויות הספרים הגדולה בארץ למכירת ספרי יד שניה, יוצאת השנה במבצע חגיגי לכבוד יום ההולדת ה-11 לרשת, במסגרתו ימכרו, לתקופה של 11 ימים, כל ספרי הקריאה בחנויות הרשת ב-10 שקלים בלבד.

מטרת המבצע היא לעודד קריאה בישראל, שמירה על איכות הסביבה על-ידי שימוש חוזר בספרים וחיבור לקהילה.

'סיפור חוזר', מחזיקה במאגר אדיר של כחצי מיליון ספרי יד שניה, ביניהם מגוון רחב של ספרים בכל הקטגוריות, מהחדשים ביותר ועד לנדירים ביותר. ביניהם: "סיפור על אהבה וחושך", "רומן רוסי", "עיין ערך אהבה", "לאהוב עד המוות", הוא הולך בשדות", "מישהו לרוץ איתו" ועוד

הרשת מהווה גם מרכז הכשרה לתעסוקה לאנשים המתמודדים עם חסמים תעסוקתיים. ההכשרה התעסוקתית-שיקומית -המאפשרת להם התנסות ולמידה במיומנויות וכלים מקצועיים והזדמנות להסתגלות מחדש לשוק העבודה.

בנוסף, הרשת מעודדת קיימות ושמירה על איכות הסביבה ע"י עידוד קנייה של ספרי יד שנייה שמונעים ייצור נייר מיותר וכריתת עצים נוספים.

הרשת הינה מותג הכשרה מקבוצת העסקים החברתית 'שכולו טוב', נחשבת כיום לרשת ספרים יד שנייה הגדולה והמובילה בישראל עם למעלה מחצי מיליון ספרים וחנות ספרים אינטרנטית לספרי יד שנייה הגדולה בישראל.

כיום הרשת מונה 18 סניפים, מב"ש ועד עכו, ומעל 500 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

הוספת תגובה

הוספת תגובה