עמוד הבית » רשת "נייל סטודיו" יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע"

רשת "נייל סטודיו" יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע"

צילום יחצ
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד אשר מצוין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, יוצאת רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" בקמפיין משותף עם עמותת "אחת מתשע", במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד.

שיתוף הפעולה כולל קמפיין רשת עם סלבריטאיות ומובילות דעת קהל, אשר יאותגרו במניקור ורוד הכולל את הסרט המזוהה עם העמותה, פעילות הסברתית בתקשורת לצד תרומה כספית לעמותה.

רשת נייל סטודיו, המובילה בתחום לימוד מקצועות היופי והציפורניים – היא היבואנית הרשמית בישראל של מספר מותגי לקים מהמובילים בעולם כגון OPI. כרשת שנוסדה על החזון להעצמת נשים, פועלת מדי שנה פועלת הרשת להעלאת מודעות ותרומה עם מיטב העמותות בישראל המקדמות אג'נדות חברתיות, בריאותיות ונשיות.

בריאן לדן, מנכ"ל "נייל סטודיו" מוסר: " זהו שיתוף פעולה בעל משמעות רבה כשמטרת העל היא העלאת המודעות למחלה ולגילוי המוקדם בקרב ציבור הנשים, כדי להציל חיים. רשת בתי הספר "נייל סטודיו" הכשירה כבר למעלה מ 70,000 נשים למקצועות היופי, והחיבור הישיר לקהילת נשים עצומה בישראל מאפשרת לנו להעביר את המסר באופן ישיר וקל" .

למעלה מ-5,400 נשים מאובחנות מידי שנה בסרטן השד, כאשר למעלה מרבע מהחולות הן נשים מתחת לגיל 50. עבור הנשים הללו פועלת עמותת אחת מתשע ומסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. בשנים האחרונות העמותה מובילה את מאבק להורדת גיל הממוגרפיה במסגרת סל התרופות. הורדת גיל הממוגרפיה תאפשר גילוי מוקדם אצל יותר נשים. זו לא רק סיסמא, גילוי מוקדם מציל חיים ביותר מ-90% מהמקרים.

עמותת 'אחת מתשע', המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. מגיל 40 לבקש הפנייה לבדיקת ממוגרפיה.

רשת נייל סטודיו היא מקפצה לנשים לקבלת תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן ואף להקים עסק ולהרחיב את עצמאותן. מסלולי קורסים, למידת טכניקות והתנסות פרקטית בכל הציוד והמכשור בענף.

תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא.: www.nailstudio.co.il