עמוד הבית » רשת קינג סטור חברה ערבית פורצת לשוק הישראלי ולתודעת הצרכן הישראלי

רשת קינג סטור חברה ערבית פורצת לשוק הישראלי ולתודעת הצרכן הישראלי

צילום: נעמה משיח כהן
רשת קינג סטור מציעה חדשנות ובידול בתחום צריכת סל המוצרים של הקהל הישראלי הבא לידי ביטוי במחירים, מגוון רחב של מוצרים וחווית קניה שונה.

הרשת פרוסה כיום 22 סניפים בארץ מרביתם באזורים עם אוכלוסיה מעורבת: ראש העין, קלנסווה, דלית אלכרמל, חיפה, עכו, כרמיאל, נוף הגליל כפר קאסם ועוד. הרשת עובדת בשיטה שונה מרשתות הקמעונאות שאנו מכירים רגילים. התפיסה של קינג סטור לתת במה ליצרנים מקומיים ותוך כדי עמידה בדרישות משרד הבריאות ודרישות הרשת. כתוצאה מחלטה זו הרשת מחזקת את היצרנים הקטנים מול הספקים הגדולים במשק שתופסים את מרבית נתח השוק בישראל. ברשת אין מכירת טבק ומשקאות חריפים וזה נובע מתוך החלטה ערכית חברתית ומוסרית. בנוסף, הרשת מעסיקה כ- 1,100 עובדים הכולל סטודנטים ונשים.

קינג סטור כיום בבעלות של 80% של משפחת משהדאווי ו20% בבעלות חברת הפניקס אשר מגיעה מעולם הפיננסי וכיום שמה יתד ואמון במגזר הערבי. לדברי מנכ"ל הרשת מג'די כתאני: " קינג סטור עובדת בצורה שונה, אנו נותנים כתף למוצרים מקומיים ובמגוון רחב של מוצרים שנמצאים רק אצלנו ברשת, המבחר של מגוון המוצרים רחב מאוד ובלעדי  וכך מחזקים את כלכלת העתיד בארץ ".

מג'די כתאני מנכל קינג סטור צילום: בכר נאסר

עוד הוסיף: "ברשת שלנו תוכלו לקנות מוצרים אותנטיים וייחודיים, שחלקם מגיעים מיצרנים מהחברה הערבית. למשל – מוצרי חלב דוגמת לאבנה, לאבנה כדורים, לאבנה עם תוספות, יוגורט לשתייה, ג'בן ערבי המגיעים מעשר מחלבות בוטיק שונות בחברה הערבית, סלטים מיוחדים המגיעים מיצרנים שונים – לוקאליים, ארציים ובינלאומיים. הייחודיות במוצרים נובעת מאיכות המוצרים וממגוון הטעמים. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להביא לקהל הקונים את הסל האיכותי ביותר והמשתלם ביותר."

בחנויות קינג סטור בכל כניסה קיימת ערכת קפה ונישנושים קלים עבור הצרכן להנעים לו את זמן, בזמן שהוא עורך את הקניות. בנוסף, ניתן למצוא מוצרים שונים, שלא נמצאים ברשתות ישראליות אחרות במחירים לכל כיס ובפרט בתקופה זו שיוקר המחיה מהדהד כל יום.

צילום: נעמה משיח כהן

מוצרי חלב:

כל המחלבות הערביות הלוקאליות (לאבנה בשקית, כדורים, בתוספת שמן זית וזעתר) ג'בן ביתי (מתוק ומלוח), יוגורט ייחודי לשתייה

ירקות:

מלוח'יה, במיה בלדי, קישואים בלדי, תפוח אדמה בלדי

טחינה, אורז מיוחד, שמן זית,  קפה ערבי אסלי לצד מגוון רחב של תבלינים

הרשת פרוסה ביישובי המגזר הערבי ובערים מעורבות הנהנים ממגוון מוצרים אותנטיים ובקרוב מתועד להיפתח סניף בתל אביב, נעדכן בקרוב.