עמוד הבית » רשת INTIMA בקולקציית בגדי הים לקיץ 2019

רשת INTIMA בקולקציית בגדי הים לקיץ 2019

צילום שי יחזקאל
קולקציה בעלת גזרות חדשות וטרנדיות, בדים חדשים, במגוון רחב של צבעים ופרינטים

 מותג ההלבשה התחתונה והפנאי "אינטימה" פותח את עונת הרחצה במשב רוח מרענן ומשיק את קולקציית בגדי הים לקיץ 2019. בקולקציה מגוון רחב של דגמים, חלקים ומודפסים, בגזרות שונות, שיתאימו לכל אחת.

השנה הרחיבה הרשת את הקולקציה, במטרה לתת מענה לקהל לקוחות רחב יותר, כך שכיום ניתן למצוא בקולקציה מגוון גדול של דגמים וגזרות, בעיצובים שונים, ובטווח מחירים נוח.

בקולקציה ניתן למצוא גזרות ביקיני צעירות וקלילות ובגדי ים שלמים בגימורים שונים בסילואט מחמיא ועם חיטובים פנימיים.

קולקציית בגדי הים של אינטימה לשנת 2019 עוצבה בהשראת עונת הפסטיבלים המזוהה עם עונת הקיץ, מפסטיבל קאו'צלה בקליפורניה ועד הפסטיבלים השונים ברחבי אירופה. בקולקציה שולטים דגמים בעלי צבעוניות עזה, עם דוגמאות פרחים ודקלים, פרינטים חיתיים, הדפסי פסים, נקודות ועוד. לצד זאת, קיימים גם דגמים חלקים במגוון רחב של צבעי קיץ.

השנה מתווסף מגוון רחב של גזרות חדשות וטרנדיות: מחשוף פשוט ונקי, מחשוף עמוק, גב עמוק, חלק תחתון בגזרה גבוהה ומחמיאה, איקסים, קשירות ועוד.

גם רמת הטיפול בדגמים והדיטיילים עולה כיתה, כאשר ניתן למצוא פיתוחים חדשניים כדוגמת חיתוכי לייזר, שימוש בבד "סקובה" עוטף ומחמיא, חימורי חסה מסתלסלת המעניקים מראה נוסטלגי ועוד.

אביזרי החוף של אינטימה

השנה הרחיבה הרשת את קולקציית אביזרי החוף. קולקציית האביזרים עוצבה בהתאמה לבגדי הים שהרשת מציעה במטרה להציע ללקוחה לוק משלים וטרנדי לעונת הרחצה. בקולקציית האביזרים ניתן יהיה למצוא: תיקים, כובעים, כפכפים, בנדנות ועוד.

 

פרטים באתר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה