עמוד הבית » המותג החדש והנגיש מבית בית האופנה "משכית"

המותג החדש והנגיש מבית בית האופנה "משכית"

צילום מאיר כהן
כבוד חגיגות ה- 65 שנה וכ 5 שנים מיום הקמתו של בית האופנה "משכית" מחדש על ידי המעצבת שרון טל, משיק היום בית האופנה את M BY MASKIT, מותג ששם דגש על אופנה ישראלית גבוהה אך נגישה.

בדומה לבתי אופנה מובילים בעולם כדוגמת בית האופנה אלכסנדר מקווין, קלואה, ארמאני ועוד רבים וטובים, אשר השיקו מותגים נגישים הנהנים מיכולות העיצוב הגבוהות של בית האופנה, כך גם בבית האופנה הישראלי הראשון – משכית.

תחת כתב היד המאפיין את שרון טל, משיק היום M BY MASKIT קולקציית ערב שפונה לקהל המשתוקק לאופנה גבוהה אך נגישה. הקולקציה, שמורכבת מפרטי ערב במהדורה מוגבלת, שומרת על ערכיו של בית האופנה, על הסטנדרטים הגבוהים, האיכות והרמה הגבוהה של העיצוב, תוך מתן אפשרות לקהלים רחבים יותר להנות מהקו העיצובי המוכר והנחשק של "משכית".

  שרון טל, מעצבת ראשית–  ״אני רואה את הקמת M BY MASKIT כתהליך התפתחות טבעי למותג כל כך משמעותי כמו משכית. אני באופן אישי שמחה מאוד שאפשר יהיה להנגיש את יכולות העיצוב והביצוע שלנו לקהלים רחבים יותר ובמגוון אפשרויות רחב יותר. זהו מותג חדש שמביא רוח חדשה אבל שומר על איכות, עיצוב ומקוריות גבוהות ואני שמחה לקבל את האחות החדשה במשפחת משכית״.

ניר טל, מנכ״ל – היה בראש מזמן ודגדג לכולנו באצבעות במשך החמש שנים האחרונות, אחרי פיילוט משותף ומוצלח מאוד עם רזילי שהם המומחים לנושא, החלטנו ביחד שהגיע הזמן לתת לקו הזה חיים משל עצמו.
בחרנו בלוגו שלוקח את השלוש נקודות מהלוגו של משכית אבל מנקה את כל השאר ומשאיר שלוש נקודות שמבטאות בעצם טקסט שעוד לא נכתב…״

הקולקציה תימכר בבלעדיות ברשת אוצרות האופנה, רזילי,  אשר הוקמה על ידי אורית ויאיר רזילי והייתה הראשונה להבין את עוצמתה של האופנה הישראלית בשנות התשעים ונתנה במה לעיצוב ישראלי מקורי, תוך שימת דגש על אוצרות מוקפדת ואיכותית.

בית האופנה משכית הינו בית האופנה הראשון של מדינת ישראל משנת 1954 אשר זכה לחידוש על ידי המעצבת שרון טל, בוגרת שנקר בהצטיינות, אשר התמחתה בבית האופנה לנוון של אלבר אלבז והייתה מעצבת ראשית לתחום עבודות היד אצל אלכסנדר מקווין.

הקולקציה כוללת 8 עיצובים בגזרות מחמיאות לגוף, אשר מתאימות למגוון רחב של  גילאים ומבני גוף. הקולקציה נועדה למגוון רחב של אירועים החל מאירועי יום, חוף ועד אירועי ערב רשמיים. בקולקציה ניתן למצוא גזרות הכוללות מחשופי גב, מחשופי וי עמוקים, אורך מקסי ומידי, גזרות צמודות לגוף ורחוקות מן הגוף.

הבדים- הקולקציה מורכבת מבדי ערב נשפכים במראה זוהר, קליל ואוורירי.  צבעוניות הקולקציה נבחרה בקפידה, הושקעו בה מחשבה ותכנון רב. הבגדים נצבעו לפי הבחירות של הצוות המשותף על פי פנטון מדויק לפיכך הצבעוניות בלעדית וייחודית לקולקציית הקפסולה. הצבעים שנבחרו הם: שחור, זית, נייבי, אפור, צבע יין ושילובים של בדים עם נצנוץ קל.

צלום מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן
צלם מאיר כהן

חנויות:

בית משכית – הצורפים 14, תל אביב

חנויות רזילי השונות  והאתר https://razili.co.il/

הוספת תגובה

הוספת תגובה