עמוד הבית » שבוע הגאוה: עד כמה משפיעה האופנה הגאה על הגבר הסטרייט?

שבוע הגאוה: עד כמה משפיעה האופנה הגאה על הגבר הסטרייט?

איפור ירין שחף צילום: סער פסח
ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי: "איפור, חולצה נוצצת ומחרוזת נשית, הם כבר לא רק נחלת הגייז. הכל על הטרנד שמאיים על הטשטוש המגדרי

הגבר החדש בלי חשש

תשכחו מעניבות, עזבו אותכם מפפיונים, הטרנד הגברי הרותח כורך את הצוואר בחרוזי יוקרה. בירות האופנה האירופאיות: לונדון, פריז ומילאנו התמקדו העונה יותר בסטיילינג ופחות בבגדי הדוגמן שצעד על המסלול. בית האופנה גוצ'י שם דגש על מחרוזות ענק עם חרוזים מכסף וזהב. בית האופנה דיור הציג שרשראות מטאליות עבות, ואלכסנדר מקווין חשף שרשראות מקריסטלים שחורים. שרשראות גדולות ודומיננטיות מכתיבות את הטוטאל לוק. גם יותר סלבס החלו לענוד תכשיטים ולאמץ איפור שבעבר היו מזוהים יותר כנשי. אם בעבר היו באות נשים לקנות שרשרת דקה עם תליון מגן דוד או צמיד לגבר, היום הגברים מגיעים לבד, מודדים וקונים. גיל הלקוחות הולך ויורד, נערים בני 17-14 מושפעים מידוענים באינסטגרם בטיקטוק ומטרנדים שהם נחשפים ברחבי הרשת. שחף: "כשרואים בפרסומות שחקני ספורט מתוכשטים, הם הופכים מודל לחיקוי".

אחי, תפור עליך מטאלי איפור ירין שחף, צילום: סער פסח

מלק בציפורניים – עד איפור העיניים

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי: "האיפור הגברי מקבל לגיטימציה בזכות האקססוריז. מספיקה חולצת בד לבנה שקופה ומעליה שרשראות בקומות כדי לקבל טוטאל לוק מהוקצע." אבל באותה נשימה הוא מבקש להזהיר: "אל תגזימו עם האיפור. מה שנראה נהדר על המסלול לא בהכרח יתאים למדרכות העיר. יש ליצור הדגשה נקודתית: או שמברישים הריסים במסקרה או שיוצרים הברשה גאומטרית מתחת לעין."  הגבר החדש בעניין של מראה מאופר אבל גברי. הסושיאל מדיה יצרה את הטשטוש המגדרי והתגובות הנשיות אוהדות. משם זה מהר מאוד זה מחלחל, מתורגם בשטח ומקבל לגיטימציה.

 

 תפור עליך הבי מטאל

 במדרכות מערב אירופה וניו יורק, אאוטפיט  נוצץ- מתכתי לגברים הן לא מילים גסות. בישראל, הזמר תמיר גרינברג. נחשב פורץ  דרך לאופנה הנוצצת. באירועי חברה יותר ויתר גברים  מבקשים לדגמן  חולצות עם טקסטורה מטאלית. רק  החולצות השקופות הפכו לחלק מהמלתחה הגברית. כי שהקיץ כבר כאן, הקוביות(על החזה) לא מתנצלות ומבקשות חשיפה.

שקוף שאתה גבר, איפור ירין שחף, צילום: ניר סלקמן

 צווארון נוצות  במקום שרשרת נוצות אינדיאנית

בחירת הסגנון בהחלט מתכתבת עם אופי. אין ספק שנדרש אומץ להציג צוארון נוצות. מצד שני, הכל עניין של זמן -עד שטרנד הופך למיינסטרים. הגבר-נער  הישראלי מחזיק יותר מזוג משקפי שמש אחד, הוא מאמץ צעיפים צבעוניים גם בקיץ, מתהדר עם לק בציפורניים, מחזיק מסקרה ועפרונות איפור לעיניים, ומגוון שרשראות וטבעות לתחלופה ובעיקר בטוח בגבריותו.

שקוף שאתה גבר, איפור ירין שחף, צילום: ניר סלקמן

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה