עמוד הבית » מייק-אפ ופריימר לכיסוי מלא

מייק-אפ ופריימר לכיסוי מלא

מאיה קיי לצילומי קמפיין קרליין מייק-אפ & GOLDEN PRIMER BOLD צילום: שי ארבל
מותג האיפור קרליין משיק מייק-אפ לכיסוי מלא, בגימור סאטן זוהר, פריימר למראה זוהר וקורן, חלק ואחיד

מייק-אפ Full Coverage Foundation  Bold

מייק-אפ נוזלי מסדרת BOLD, מציע 8 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור, מעניק שכבה דקה של כיסוי מלא, גוון אחיד וגימור סאטן זוהר, בעל פורמולה משולבת של מרכיבי לחות וטיפוח עם פיגמנטים חזקים ונקיים, יוצר מראה מושלם, נינוח ועמיד בתנאי אקלים שונים ובמים למשך 16 שעות. המייק-אפ מצטיין פורמולה נקייה ממרכיבים העלולים לגרום לגירויי העור, עשיר בחומרים פעילים היוצרים מרקם קליל ורך, יוצרים מעטפת לחות פיזיולוגית המעניקה לעור תחושת נינוחות לאורך כל שעות היום ומתאים לכל סוגי העור. וויטמין E ותמצית שורש ורדים, פועלים כנוגדי חמצון, מעניקים גמישות ותחושה ממריצה ומחייה.

מרכיבים עיקריים:

חומצה היאלורונית – מרכיב הדומה למרכיב הלחות הטבעי בעור, מעניק לחות מידית ולאורך זמן ומגביר את רמת הלחות החיצונית והפנימית בעור.

מיצוי שורש ורדים –פועל כאנטי-אוקסידנט להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, תורם לתחושת הנינוחות והגמישות ומסייע בהרגעת העור.

פיגמנטים קטיפתיים מעניקים כיסוי מלא, מטשטשים קמטוטים ומכסים פגמי עור וכהויות להענקת גוון אחיד וזוהר.

יתרונות:

פורמולה במרקם רך במיוחד וגימור סאטן זוהר, שכבה דקה יוצרת כיסוי מלא, עשיר במרכיבים פעילים המחליקים, מחדשים ומזינים את העור בלחות. עמיד במים, עמידות ל 16 שעות, נבדק דרמטולוגית, ללא טלק, ללא פרבנים וללא בישום. 8 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור.

מייק-אפ BOLD צילום: טל אזולאי

Golden Primer Bold:

פריימר במרקם משי עם פיגמנטים מאירים בגוון זהב, מחליק ומאחד את כל אזור הפנים, מעניק מראה קטיפתי, מראה זוהר וקורן, שומר על איפור מושלם, מעשיר בלחות, מרגיע את עור הפנים. פורמולת הפריימר הינה על בסיס מים המשלבת בין ויטמין 5,B  סקוולן וחומצה היאלורונית כמרכיבי לחות מרעננים, ביסבולול ואלנטואין כמרכיבים מרגיעים המעניקים נינוחות לעור ומתאים לכל סוגי העור.

GOLDEN PRIMER BOLD, צילום: טל אזולאי

 

הוראות שימוש: לאחר הזנת העור בלחות, יש למרוח כמות קטנה מהפריימר ולפזר על כל אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. ניתן להוסיף כמה טיפות פריימר לקונסילר, מייק-אפ או סומק, להעשרת המרקם בזוהר והגברת העמידות.

מייק-אפ Bold – מחיר:  99.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

Golden Primer Bold – מחיר: 109.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין www.careline.co.il

נסיינית המערכת: הפנים שלנו חשופות כל הזמן ולכל אחת יש סגנון חיים משלה דבר ראשון חשוב להשתמש במוצרים טובים ואיכותיים על עורנו ובפרט על הפנים. דבר שני, כולנו רוציות להיראות במיטבנו. המייק – אפ והפריימר עוצמתיים ובעלי ויטמינים השומרים על לחות העור ומגינים עליו.  המייק אפ המכסה את הפנים בכיסוי מלא. לשים פריימר על הפנים להמתין במעט, ובלחיצות בודדות להוציא מהמייק אפ את הנוזל ולטפוח על הפנים. מראה הפנים נראה אחיד מהודק ובמרקם אחיד.