עמוד הבית » שהטבע נוגע בך רואים בזאת בפנייך

שהטבע נוגע בך רואים בזאת בפנייך

קרם עיניים מחיר 30 מל 109 שח צילום: טובי שריד
מותג הקוסמטיקה הטבעי אסיף קוסמטיקס מיוצר כחול לבן , משיק קרם עיניים מסדרת באקוצ'יול וסרום ויטמינים מבוסס חומצה היאלרונית משולשת.

אסיף הוא חלום  חלום שנולד בטבע והתממש בטבע. מותג קוסמטיקה.מוצרי הטיפוח האיכותיים של אסיף מבוססים רכיבים טבעיים ויוצרים סינרגיה בין טכנולוגיה ומדע לבין רכיבים פעילים מהטבע הישראלי. הסדרה   מהווה חלופה טבעית לכימיקלים, חומרי מילוי, הזרקות וכד'

אסיף הוא מותג ישראלי חדש בייצור ישראלי כחול-לבן, המגיע לעולם על מנת להציע פתרונות טבעיים ואיכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, תוך מתן תשומת לב מיוחדת למרקמים, לניחוחות ולתחושות. המוצרים נרקחו בקפידה   המבוססים על רכיבים טבעיים. הבחירה היתה לשלב בכל אחד ואחד מהמוצרים שלנו רכיבים טבעיים שמשמשים כחומרים פעילים ואפקטיביים, בכדי להעניק לעור תוצאות במרקם. וכחלק בלתי נפרד מהג'אנדה להעניק חוויה טבעית ונעימה. חהמותג חשב על כל מוצר ומוצר. מה להשיג, איך להרגיש ומה לראות במראה. זה האני מאמין של אסיף.

קרם עיניים באקוצ'יול

העור באיזור העיניים הוא העור העדין ביותר והרגיש ביותר בכל גוף האדם. לכן, חשוב לבחור לטפח אותו בתכשירים המכילים את הרכיבים האיכותיים ביותר. קרם העיניים שלנו מועשר בבאקוצ'יול – הרטינול של הטבע. צמח אשר מעודד התחדשות של העור, עוזר בהבהרת העור, נלחם בפצעונים ובעיקר נחשב כ"מגהץ" טבעי, המסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים ועוזר בהאטת תהליך הזדקנות של העור. לצד הבאקוצ'יול הקרם מכיל רכיבים נוספים שיחד יסייעו לך לשמור על העור סביב העיניים חלק ומואר.

רכיבים מרכזיים נוספים: חומצה היאלורונית חדשנית  פיתוח בלעדי של אסיף הכולל שילוב שלוש מולקולות בגדלים שונים שיחד יוצרות חיבור מיטבי לקולגן בגוף, החלקת קמטים, החדרת לחות לעור והזנת העור בצורה המיטבית ביותר. קפאין אשר ממריץ את הדם.  כלורופיל – המוגלובין צמחי המסוגל להתחמצן במהירות, לצרף אטומי חמצן ולהתאושש במהירות, לחידוש ושימור הרקמות בעור וניקוי הרעלים בעור. תמצית הלקריסיום בעלת השפעה חיובית על העור, עוזרת למנוע הזדקנות מואצת של העור, מסייעת להבהיר כתמי עור, משפרת את גוון העור ומרעננת את עור הפנים

טיפ: העור העדין סביב העיניים הוא הראשון להראות את סימני הגיל, חשוב להשתמש בקרם עיניים כבר בגיל צעיר כדי למנוע נזקים עתידיים.

מחיר: 109 ₪.

סרום ויטמינים מבוסס חומצה היאלרונית משולשת

הסרום הוא תוספת חיונית לכל מי שחושקת בעור מטופח. את הסרום מורחים על העור לאחר ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם היום וכל שנותר הוא להתבונן היטב במראה ולראות את ההבדל. לסרום מספר תפקידים והוא בעיקר מאיץ את הזנת העור, נותן לו בוסט עשיר של לחות ומותיר אותו בתחושה רעננה ולוק צעיר וזוהר.

רכיבים מרכזיים : הסרום שלנו מועשר בוויטמינים חיוניים לעור אשר עוזרים לשמור על העור צעיר ורענן. חומצה היאלורונית חדשנית שהיא פיתוח בלעדי של אסיף וכוללת שילוב שלוש מולקולות בגדלים שונים שיחד יוצרים חיבור מיטבי לקולגן בגוף, החלקת קמטים, החדרת לחות לעור והזנת העור בצורה המיטבית ביותר. תמצית תרד מועשרת בלוטאין ובטא קרוטן אשר מתמודדים בצורה מושלמת עם רשת קמטים עדינה על העור, מחדשים את העור והופכים אותו לחלק וקטיפתי. ספירולינה מסייעת להחזיר לעור את הברק והגמישות הטבעיים שלו, ועוד.

רום ויטמינים וחומצה היאלרונית משולשת. מחיר 30 מל 199 שח. צילום: טובי שריד

טיפ :  טיפ: מומלץ לשלב את הסרום עם קרם עשיר, נסי את השילוב עם הקרם לילה אולטרה פילר שלנו ותראי את ההבדל.

מחיר: 199 ₪.

לכל המוצרים יש רישיון של משרד הבריאות והחברה עובדת בתקנים המחמירים ביותר.

את המוצרים ניתן להשיג באתר אסיף קוסמטיקס  https://asifcosmetics.co.il/shop/ וברשתות בתי הטבע המובחרות: טבע קסטל, עדן טבע מרקט ונקודת טבע.