עמוד הבית » שומרים על המסורת: מתנות כשרות לפסח לעובדים

שומרים על המסורת: מתנות כשרות לפסח לעובדים

צילום: יח"ץ אולגיפטס מתנות לחגים
בחג הפסח, עוסקים במושג החירות ללא הרף, ועדיין הלכות הכשרות הרבה יותר מחמירות מאשר בכל חג אחר. בין אם אתם שומרים מסורת ובין אם לא, רוב העסקים שקונים מתנות לפסח לעובדים, לא מתפשרים על נושא הכשרות ומחפשים מתנות שיתאימו לקהל שונה ומגוון, בין אם מדובר בשומרי מסורת ובין אם בחילונים.

גם אנחנו ב- AllGifts חושבים עליכם, הלקוחות שלנו, כאשר מעצבים ומתכננים את מארזי המתנה שלנו לחג. ומכיוון שנושא הכשרות כה חשוב לרבים מכם, אצלנו תוכלו למצוא שפע של מארזים ומתנות לפסח לעובדים, עם דגש על כשרות המוצרים.

אצלנו לא מתעלמים מסממני החג

יש המון סוגים של מתנות בנמצא, ובאמת אפשר לפנק את העובדים עם שפע של מוצרים. אך יש משהו מאוד סמלי ומיוחד בחלוקת מתנות לעובדים שמשלבות את סממני החג. לכל אחד מהסממנים של חג הפסח יש משמעות עמוקה, החרוסת ממתיקה את המרירות, האגוזים נועדו להיות משחק לילדים שישמור עליהם ערים בערב החג, כדי שיהיו קשובים, ישאלו שאלות ויפנימו את המסרים. והיין? – הוא תמיד משמח לבב אנוש וביהדות הוא משחק תפקיד מרכזי ונחשב לחלק חשוב ביותר מכל הטקסים הכי קדושים.

מארזי המתנות שלנו אינם פוסחים על סממני החג, ומשלבים חרוסת מפצח אגוזים ויין, ביחד ולחוד, ובכך תורמים לאווירה המיוחדת של התקופה. כמו כן ברוח הנתינה, אצלנו אפשר למצוא מתנות שמשלבות תרומה לקהילה, והכל במחירים ממש משתלמים!

אילו מתנות תוכלו לבחור?

אם אתם מחפשים מתנות לפסח לעובדים, אנו מזמינים אתכם קודם כל לבדוק את הקטלוגים שלנו. ריכזנו עבורכם את כל המתנות הכי פופולריות בארבעה קטלוגים שונים, בהתאם לרף של מחירים. כך תוכלו לנהל את התקציב שלכם טוב יותר ולא להתאהב במתנות שחורגות ממסגרת התקציב.

בקטגוריית מתנות מתחת ל- 65 שקלים תוכלו למצוא מגוון רחב של מארזים כמו למשל מארז ארבעה בנים המכיל קונפיטורת תות, קונפיטורת פירות יער, חרוסת וסילאן. גם מארז יין במתנה הוא אפשרות מעולה, או מארז ממרחים מתוקים.

קטגוריית מתנות לפסח לעובדים מעל 65 ₪ כוללת שפע של אפשרויות בחירה כמו למשל מארז אביב מתוק הכולל יין, פרלינים, מארז עמותת שווים, ממרחים ומעדנים. חובבי הטיולים בתקופה זו של השנה ייהנו לקבל את מארז ארבעה בנים עם יין ותיק טיולים. ואם אתם רוצים ממש לשמח תוכלו לעשות זאת על ידי מארז חגיגי ומהודר הכולל יין, שמן זית כתית, ריבה איכותית והגדה של פסח.

חובבי הפנאי והספורט יוכלו לבחור מתנות מתוך קטלוג פנאי ספורט ונופש ובו אפשר למצוא מגבות חוף בעיצובים שונים, צידניות פיקניק מפנקות, בקבוקי ספורט, מחצלות, כסאות חוף, תיקי רחצה, שמשיות וכל המוצרים שיהפכו את חופשת הפסח ללא פחות ממושלמת.

וכמובן שיש לנו גם כמה גאדג'טים חביבים לאוהבי הטכנולוגיה, אשר כלולים כולם בקטלוג מיוחד עם שפע של אפשרויות בחירה בטווח רחב של מחירים.

הנה לכם אפשרות: מיתוג של המארז עם לוגו החברה וברכה קצרה לחג

אם בחרתם במארזים המדליקים שלנו, זו החלטה טובה אשר תוסיף המון לתחושה החגיגית שיש באוויר בתקופה זו של השנה. אנו ממליצים לכם למתג את המארז עם לוגו החברה ולכלול ברכה קצרה לחג.

אנו מתמחים במיתוג מתנות לעובדים, ונשמח לעשות זאת עבורכם בצורה אסתטית ובעלות משתלמת במיוחד. גם בגזרה הזאת יש לכם המון אפשרויות כמו למשל מיתוג עיטופים לחג, עם שפע של דוגמאות ססגוניות ומעוצבות, מיתוג מארז עץ לבקבוקי יין, מיתוג מארז קרטון או מיתוג של צנצנות. תוכלו גם למתג טבלת שוקולד או כרטיס ברכה מקסים.

עם משלוח עד בית העובד, אינכם צריכים להתאמץ יותר מדי

התקופה האחרונה לימדה אותנו, שאפילו אם אנחנו גרים רחוק, יש לנו את כל הטכנולוגיות שעוזרות לנו להרגיש קרובים. גם אם לא יוצא לכם לראות את כל העובדים על בסיס יומיומי, תוכלו לקנות להם מתנה ולבחור באפשרות של משלוח עד הבית.

זה מאוד מרגש לקבל מתנה איכותית ומפנקת בזמן הפנוי, כאשר בני המשפחה מסביב ואולי גם חברים ושכנים, כך שכולם זוכים לראות עד כמה אתם מעריכים את העובדים וטורחים בשבילם. וכשיש מיתוג על המארז, גם אתם מרוויחים.

משלוחים עד פתח הבית מבטיחים שגם עובדים שנעדרו מהעבודה, בין אם כתוצאה ממחלה ובין אם בשל חופשה, לא יצטרכו לחכות עד לאחרי החג כדי לקבל את המתנה, ויוכלו ליהנות ממנה במהלכו.

ולסיכום, אם אתם בוחרים להשקיע במתנות לפסח לעובדים, השקיעו גם בכל הפרטים הקטנים שיעשו הבדל גדול ויגרמו לעובדים שלכם להתרגש ולהרגיש כמה שיותר מיוחדים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה