עמוד הבית » שטיחי כרמל Floor Design בטרנדים חדשים

שטיחי כרמל Floor Design בטרנדים חדשים

שטיח מדגם סטאי ברשת כרמל פלור דיזיין צילום יחצ
רשת כרמל Floor Design, המתמחה בפתרונות חיפוי לבית ולחוץ ויצרנית השטיחים היחידה והמובילה בישראל, משיקה את קולקציית השטיחים החדשה שלה לחורף 2020. קולקציית השטיחים כוללת מספר סדרות שטיחים בסגנונות עיצוב משתנים ובהתאם לטרנדים אחרונים בעולם העיצוב.

השנה ממשיכה הרשת לחדש את קולקציות השטיחים בדגמים אופנתיים במגוון סגנונות ובצבעוניות מגוונת, תוך שימוש במוטיבים אבסטרקטיים ובשטיחים נמוכים וצפופים, דקים וקלילים המתאימים לכל עונות השנה.

קולקציית השטיחים מיוצרת במפעל כרמל, המפעל היחיד לייצור שטיחים בישראל,  במכונות נול חדישות בעלות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

בין הסדרות הבולטות בקולקציה החדשה לשנת 2020:

סדרת סטאי הכוללת ארוגה בחוט דק ומבריק במראה משי עדין ורך בהשראת שטיחי משי עתיקים. המראה הרך והמבריק מעניק לשטיחים נופך עדין וקליל, הצבעים רכים ואופנתיים: שילובים של אפור ובז' עם נגיעות של חרדל, סלמון כחול וסטוקו.

שטיח מדגם סטאי ברשת כרמל פלור דיזיין.
צילום יחצ

מחיר 560 ש"ח למ"ר

 סדרת לגאסי הכוללת שטיחים במגע ומרקם של משי ובאיכות מעולה, מאופיינים בצבעים רכים ומראה הרמוני. השטיחים בדיגום אבסטרקטי מודרני בגוונים של כחול, אפור, בז', עם נגיעות של חרדל וורוד.

שטיח לגאסי ברשת כרמל פלור דיזיין.
צילום יחצ

מחיר 657 ש"ח למ"ר

 סדרת לוטוס המודרנית אבסטרקטית המשלבת בשטיחים מוטיבים אורגניים בהשראה מהטבע בצבעוניות קונטרסטית של אפור וכחול או בצבעוניות הרמונית של אפורים, בז' וכחול.

שטיח-מדגם-לוטוס-ברשת
כרמל-פלור-דיזיין.
צילום יחצ

מחיר 550 ש"ח למ"ר

להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין ברחבי הארץ

הוספת תגובה

הוספת תגובה