עמוד הבית » שיטת SHR סופרנו טיטניום (Soprano Titanium)

שיטת SHR סופרנו טיטניום (Soprano Titanium)

דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום אלון שפרנסקי
טיפול חדשני להסרת שיער מכל מה שהכרנו עד היום, הגנהעל העור מכוויות

כולנו יודעים כי אחת מן הבעיות הנפוצות ביותר המעסיקות נשים היא צמיחת שיער באזורים שונים בגוף וכאלה שהיינו רוצים לגמרי שיהיו מדוללים ואם אפשר חלקים לחלוטין- רגליים, ידיים, מפשעות, בטן , גב ופנים.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור, משיקה לקראת הקיץ את השיטה החדשנית ביותר להסרת שיער,  שיטת SHR  סופרנו טיטניום (Soprano Titanium),  שהיתרונות הבולטים של שיטה זו: זמן טיפול קצר משמעותית ב 50% מכל מה שהכרנו עד היום, הגנה מלאה על העור מכוויות  ותוצאה אחידה בכל השטח המטופל, כמו כן SHR סופרנו טיטניום בעל הידית הגדולה לטיפול באזורים הגדולים בגוף.

השיטה שונה מכל השיטות האחרות שהספקנו כבר להכיר , בשני אופנים: סגנון העבודה במכשיר- עד היום כל סוגי הטיפולים להסרת שיער עבדו בשיטת "פולסים". הפולסים ניתנו על ידי אשת המקצוע פעם אחר פעם, בקצב לא מבוקר שיכול היה גם להוביל לפספוסים רבים שנראו לאחר מכן כמו "זברה" על העור. הטיפול החדש (SHR) עובד בשיטה שונה מזו: בסגנון "הברשות" . קרי, ידית המכשיר לא יורדת מגוף המטופל ונמשכת על גופו כמעיין הברשת הגוף. מה שמבטיח עבודה אחידה על גל שטח הפנים של האיבר המטופל.

כמו כן השיטה החדשה מגנה על העור – עד היום סוגי הטיפולים בשוק הסרות השיער שעבדו בשיטה הנ"ל, הובילו לא אחת לכוויות לא מבוקרות בעור שהתרחשו "שלא בכוונה" ,לנוכח עוצמת האנרגיה שהופעלה בכל פולס. בשיטת SHR  עוצמת האנרגיה נמוכה יחסית, כך שהשיטה בטוחה יותר אך מצד שני מאחר ומדובר בעבודה בתנועה (לנוכח סגנון העבודה "בהברשות") ,אזי  היא חוזרת על עצמה הלוך ושוב בכל הברשה- מה שמשיג  עשרה פולסים בשנייה.

למכשיר החדשני ראש גדול פי 2 ממה שהיה עד כה מה שמאפשר מצד אחד קיצור של זמן הטיפול בחצי (משמעותי מאד כיוון שמדובר בסדרת טיפולים ובחיסכון של 30-40 דקות לעיתים לטיפול אחד). הראש החדש מצויד גם מערכת קירור חזקה ומאפשר בעצם באמצעות  מערכת קירור חזקה,  לעבוד בצורה בטוחה ולהגן מפני כוויות.

כל פולס מכיל 3 אורכי גל שונים באותו פולס בודד- מה שמכסה בעצם את כל קשת גווני העור (הטיפול בטוח גם בעור אפרו אמריקאי) ואת כל סוגי השיער- לרבות שיער בהיר יחסית ועדין- וזאת בניגוד לטכנולוגיות וותיקות יותר בהן כל מכשיר כולל בעצם אורך גל אחד- כלומר- המכשיר הזה בעצם שווה ל3  מכשירים שונים (שכל אחד עובד באורך גל אחד) ולכן נותן מענה לקשת רחבה יותר של מטופלים ומאפשר עבודה בטוחה יותר ויעילה .

עלות הטיפול: שיטת הטיפול היא בסדרה של מינימום 6 טיפולים לקבלת תוצאות מרביות.

כל טיפול נע בין 500 ₪ ל 1,500 ₪   –   תלוי אזור מטופל .

טיפול להסרת שיער בשיטה המתקדמת ביותר בעולם SHR של סופרנו טיטנים אצל דר להבית אקרמן צילום יחצ

טיפים  מד"ר להבית אקרמן להסרת שיער בטוחה, בקיץ:  

 מומלץ לטפל במקום שבו יש מכשיר הנותן מענה למגוון רחב של סוגי שיער וגווני עור – להסרת שיער יעילה בלייזר יש צורך לעיתים באורכי גל שונים (לא כל השערות בכל הגוף בעלות מאפיינים דומים).

  1. כיום ניתן לטפל בעור כהה מאד. אולם עור כהה מאד לא דומה לעור שזוף בהתנהגותו. יש להימנע משיזוף כשבוע בלבד לפני הסרת שיער (במכשירים בטכנולוגיה מתקדמת). טיפול בעור כהה הינו בטוח בטכנולוגיות החדשות אולם טיפול בעור שזוף (חשיפה לשמש בשבוע שקדם לטיפול יגביר סיכוי לכוויות מהטיפול.

   3. לפני הסרת שיער יש לשטוף את האזור פעמיים ע"י סבון אנטי בקטריאלי- על מנת להפחית סיכון לדלקת בזקיק השיערה לאחר הטיפול.

   4. יש כיום טיפל לשיער דק בהיר – הטכנולוגיות החדשניות מאפשרות חימום גם בסביבת זקיק השיערה וע"י כך מצליחות לטפל ביעילות גם בשיער בהיר ודק.

 5. הסרת שיער באזור פנים וצוואר נחשבת לאזור בעייתי לטיפול בלייזר לאור סיכון לצמיחת יתר פרדוקסלית- ולכן ממליצה לעשות 2-3 טיפולים- ורק אם נצפית גמת שיפור, ניתן להמשיך בטיפול. לא לחכות 10 טיפולים ואז להחליט כי אז עלול להיות מאוחר מדי במקרה הנל.

6. במקום לגלח את השיער (בעיקר מאזור כמו פנים) ניתן להשתמש במשחה שגורמת לשיער לנשור. אסור למרוט את השיער (שעווה, חוט, מכשיר ביתי)

במהלך  הסרת שיער בלייזר או אינפרה בשום פנים ואופן!!