עמוד הבית » שילוב מנצח של היופי

שילוב מנצח של היופי

צילום יחצ
בימים אלה עם סגירתם החוזרת של מכוני היופי והקוסמטיקה ישראליות רבות מחפשות דרך לשמר את שגרת הטיפוח שתעניק להן מראה עור פנים חיוני ורענן. אחד הטרנדים המובילים שהוכיח את עצמו כבר בכל העולם כיעיל, קל ונוח לשימוש הוא אימוץ שגרת טיפוח הפועלת מבפנים באמצעות תוסף טיפוח המגיע בטבלייה שמשלבת קולגן וחומצה היאלורונית.

קולגן

הקולגן הוא החלבון העיקרי שיש לנו בעור. תפקידו להקנות לעור יציבות, גמישות ולחות המאפיינים עור צעיר. החל מגיל 30, קצב ייצור הקולגן בגופנו פוחת, והעור מתחיל לאבד את הנפח והברק הטבעיים שלו.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא המשלימה האולטימטיבית של הקולגן, ומשמשת כקרם לחות פנימי, מעניקה מילוי בין תאי ושומרת על המים ברקמות. החומצה מיוצרת באופן טבעי בגוף וממלאת תפקידים חשובים כמו שמירה על נפח העור שלנו ועל הלחות האצורה בתאים השונים. בדומה לקולגן, גם ייצור החומצה ההיאלרונית על ידי הגוף פוחת עם השנים, לכן חשוב להעניק אותה לגוף באופן חיצוני.

חברת תוספי הבריאות SOLGAR, המומחית העולמית בייצור ושיווק תוספי תזונה וויטמינים, מציגה את ה-  GOLD STANDARD של תוספי הטיפוח- קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית.

עשו לנו לייק בפייסבוק

המוצר מבוסס על פטנט בינלאומי רשום של חברת Biocell שהצליחה לשלב בטבלייה אחת קולגן וחומצה היאלרונית, במינון יעיל ובמנגנון ספיגה משופר. הקומפלקס פועל להחזרת הלחות והגמישות לעור ומאפשר טיפוח פנימי ואישי ללא מזרקים, ללא כאב וללא תלות באחרים.

ממחקר שנערך על הפטנט עולה כי נטילה של טבליה אחת לאורך 12 שבועות הביאה להעלאת כמות הקולגן בעור, שיפור כללי במראה העור, הפחתת יובש, והעלאת הגמישות של העור.

מחיר: אריזה של 30 כמוסות  189 ₪.

ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה