עמוד הבית » הפתרון לשיקום השיער, לאחר החלקה ושיער צבוע מאגוז גרנובל

הפתרון לשיקום השיער, לאחר החלקה ושיער צבוע מאגוז גרנובל

שמפו טבעי לשיער של אננדה צילום קיט גלסמן
חברת אננדה קוסמטיקה משיקה סדרת מוצרי טיפוח לשיקום והזנה מרבית של השיער. הסדרה מכילה רכיבים טבעיים בלבד ומשאירה את השיער רך ונעים למגע .

המוצרים מבוססים על מיצוי אגוז גרנובל – אגוז מלך הגדל בחבל גרנובל שבצרפת. מחקרים הראו ששילוב פורמולה של תמציות צמחים, שמנים ופרוטאינים יתרמו לשיקום השיער ולעור קרקפת מגורה. מוצרי השיער בסדרה הינם טבעיים ומתאימים לשיער רגיל ולשיער שעבר החלקה וצבע.

שמפו טבעי לשיער

שמפו לשיער המעניק חוויית פינוק מושלמת, שיקום והזנה מיטבית. השמפו לשיער של אננדה קוסמטיקה מכיל חומצות שומן חיוניות, מינרלים מהטבע, תמציות מרפא אורגניות של קלנדולה, פרח הקמיליה ופרוטאין חיטה ומכיל מיצוי טהור של אגוז הגרנובל הצרפתי. הפורמולה מועילה בהחייאת שיער עדין ודק, קצוות פגומים והרגעת עור קרקפת יבש או מגורה. השמפו אינו מכיל מלחים ו – SLS. השמפו מנקה ביעילות את השיער ומותיר אותו רך ונעים למגע.

מחיר: 500 מ"ל, 69 ₪.   

מרכך טבעי לשיער

המרכך הטבעי לשיער מזין, מחזק, ומשקם את השיער והקרקפת. הפורמולה מכילה שילוב עשיר ומדויק של רכיבים אורגניים פעילים כמו שמן ארגן מרוקאי, חמאת שיאה, פרוטאין משי, מיצוי אובליפיחה, מיצוי טהור של אגוז גרנובל הצרפתי, מיצוי ליפה הידוע בתכונות עיכוב הנשירה, ומיצוי צמחים להרגעת הקרקפת. הפורמולה מעניקה הזנה עמוקה ותומכת באופן יעיל בשיקום שיער יבש ופגום שעבר תהליכים כימיים כמו החלקה וצבע או שיער שניזוק מפגעי קרינת השמש. המרכך מכיל רכיבים טבעיים בלבד.

מרכך טבעי לשיער של אננדה
צילום קיט גלסמן

מחיר: 500 מ"ל, 79 ₪.

ניתן להשיג את המוצרים בסופר פארם, בתי הטבע המובחרים ובאתר  www.ananda-cosmetic.co.il

ביקורת המערכת: לא צריך הרבה נוזל מהשמפו בכדי שיהיה קצף, הקרקפת  לאחר חפיפה נקיה בעלת ריח ארומטי, השיער רך ונעים התהליך השני הוא המרכך הריח מופלא בניחוחות ספא לאחר השטיפה השיער רך מאוד, מבריק קל  לייבשו בפן והא לא מנופח. הכי חשוב המוצרים מתאימים לשיער צבוע והחלקה ולפי הוראות היצרן המוצר משקם את השיער מזין ומחזק.