עמוד הבית » שיק מסורתי על שולחן חג השבועות

שיק מסורתי על שולחן חג השבועות

הפועלת צילום-נדב-מרגולין
מטעמי תימן כמו הג'חנון והמלוואח הפכו למאכלים ישראליים בכל בית. "הפועלת", שבימי טרום-קורונה הפכה לשם דבר בשל הג'חנון המתקתק והייחודי לפי מתכון משפחתי, השיקה בעקבות המצב שירותי משלוחים

לקראת חג השבועות הקרב, הושק  ליין חדש של מטעמים – מלוחים ומתוקים, שיגרמו לשולחן השבועות שלכם לקחת את כולם בהליכה (תוך צעד תימני נמרץ כמובן).

המארזים לאפיה ביתית מגיעים עם הוראות הכנה, בכלים חד פעמיים מתכלים, או בסיר ג'חנון אותנטי, בעיצוב שיק-מסורתי שהוא לבדו כבר מכניס את חדוות האפייה הביתה, וזה עוד לפני שדיברנו על ריחות האפייה המדהימים במטבח לפני ההגשה.

גלילי עגיות לאפייה ביתית_ הפועלת _
צילום נדב מרגולין

בין המטעמים שמוצעים: גליל עוגיות חמאה/פקאן ומייפל/ פרג תפוז/ טחינה/ שומשום לאפייה עצמית

(30 שח' לגליל, 20-24 חתיכות, 150 גר').

רולדות מלוחות של גבינות/ תפוח אדמה וטימין/ תרד מלוחה ובצלי שאלוט או רולדה מתוקה של ריבה ואגוזים לאפייה עצמית (48 שח' לגליל, 350 גר').

אלו מצטרפים לעוגת הג'חנון לאפייה ביתית (140 שח', 10 יחידות) והמלאווח של פעם לאפיה או טיגון ביתי

(80 שח', 5 יחידות) של "הפועלת" ששמם הולך לפניהם – ויביאו טוויסט מוצלח לכל שולחן שבועות.

הפועלת גרנולה ביתית _ צילום נדב מרגולין

למתקדמים במטעמי תימן שרוצים להפתיע את החיך במטעמים תימניים חדשים "הפועלת" מציעה גם: חמאה תימנית – "סאמנה" חמאה מזוככת בניחוח מרווה שרוף לתיבול ובישול (40 שח'), וסלוף – לחם תימני בעבודת יד שמגיע קפוא

(30 שח', 4 יחידות)

הפועלת מארזי עוגיות
צילום נדב מרגולין

לצד מאכלים מסורתיים, מפתחת "הפועלת" גם מנות מקוריות בניהן פרח בורקס יפיפה שיהפוך בוודאות לכתר של כל שולחן חג עם תוספות גבינה, תרד או תפוחי אדמה (מחיר, גר'). לקינוח מציעה "הפועלת" עוגת שמן זית ורוזמרין (45 שח' ) וגרנולה ביתית עשירה (65 שח' ל-500 גר').

הפועלת _ מארז סלוף ביתי_
צילום נדב מרגולין

להזמנות : 054-4422888  באינסטגרם: _poelet_

הוספת תגובה

הוספת תגובה