עמוד הבית » שיתוף הפעולה בין QUIK שירות סופר אונליין ורשת סופר-פארם

שיתוף הפעולה בין QUIK שירות סופר אונליין ורשת סופר-פארם

צילום יחצ
חברת QUIK,השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין, חוותה גידול משמעותי בחודשים האחרונים במספר הרכישות בנתח השוק שלה ברשת, בין היתר על רקע משבר הקורונה.
במהלך אסטרטגי וחדשני, חברת QUIK ורשת סופר-פארם  החליטו להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן באמצעות מהלך Cash Back. המהלך מקנה כסף בחזרה לרוכשים בחברת QUIK, את הכסף שקיבל חזרה הלקוח, יוכל לצבור ולממש בקנייה הבאה ברשת סופר-פארם.
במסגרת המהלך, שיחל במהלך חודש יולי, על כל רכישה בסך 100 ₪ באתר Quik.co.il, יקבלו הלקוחות 5 ₪ מתנה לרכישה עתידית ברשת סופר-פארם, חברי מועדון Lifestyle יקבלו סכום כפול של 10 ₪ מתנה.
לדוגמה על רכישה בסך 500 ₪ ב- QUIK יקבלו הלקוחות 25 ₪ לרכישה עתידית ברשת סופר-פארם, חברי מועדון Lifestyleיקבלו 50₪ וכך הלאה. את ה-CashBack ניתן יהיה לנצל עד לסוף השנה (31/12/2020) בכלל המחלקות השונות ברשת סופר-פארם (למעט תרופות מרשם) כולל כפל מבצעים. לאחר ביצוע הרכישה ב-QUIK הלקוח יקבל קופון באפליקציית סופר-פארם , למימוש ב-260 סניפי הרשת.
חברת QUIK שירות סופר אונליין קמה בשנת 2018 וכבר ממוצבת כקמעונאי השלישי בגודלו בשוק האונליין, עם למעלה מ-200,000 לקוחות רשומים. שירות המשלוחים הייחודי של החברה מתבצע על ידי מלקטים מקצועיים ומאפשר מדיניות משלוחים מהיום להיום. זאת תוך שמירה על האיכות והמקצועיות הגבוהות ביותר. הגידול המרשים שלה בשנה האחרונה בכלל ובחודשים האחרונים בפרט, הוביל לפתיחת אזורי שירות נוספים ברחבי הארץ ולתגבור האזורים הפעילים הקיימים וכעת מגיעה החברה הצומחת לכ-75% מאוכלוסיית ישראל, מאשקלון ועד חיפה.
החברה תגיע בשנה הקרובה לכיסוי כמעט מלא של ישראל.
*אבירם גנות, מנכ"ל "QUIK"*: "בשנתיים האחרונות ובמיוחד בחודשים האחרונים חל גידול עצום בהזמנת מזון אונליין וכידוע צריכת המזון היא אחת מההוצאות הגדולות למשפחה. היה לנו חשוב כרשת ארצית עם קהל לקוחות רחב, מעבר לאטרקטיביות הסל, המחיר והשירות שאנחנו מציעים ללקוח, לייצר ערכים נוספים ללקוחות החברה ומה יותר חזק בימים אלו לאחר משבר הקורונה מלהחזיר ללקוח כסף בחזרה לקנייה ברשת הפארם המובילה בישראל – סופר פארם.
השקנו לפני מספר חודשים תוכנית מנויים ייחודית שמצליחה מאוד ועכשיו מציעים תוכנית שתלך ותתרחב ומציעה ערך עצום ללקוחות החברה|".
*עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר סופר-פארם*: "המהלך החדשני המשותף עימם  מהווה צעד משמעותי נוסף אל עבר הלקוח ובעוד שרשתות שיווק המזון השונות מציעות ללקוחותיהן מבצעים "בתוך הבית", הבאים לידי ביטוי בהטבות משתנות על מוצרים באותה הרשת,
החל מהיום תעניק החברה הטבות ומבצעים אטרקטיביים גם על המוצרים אותם היא משווקת (מוצרי סופר) וגם החזר כספי קבוע לקניות ברשת סופר-פארם. אנו סבורים שצעד זה יוביל לחוויית קנייה משלימה הרמטית ומשתלמת בקרב קהל לקוחותינו." המחפשים גם חווית קנית מזון טובה יותר מהאלטרנטיבות.