עמוד הבית » שמן המפ טהור

שמן המפ טהור

שמן המפ של ביוטיקייר צילום יחצ
לאחרונה הוכחו לא מעט סגולות מרפא המיוחסות לשמן ההמפ המופק מצמח הקנביס, שכן אלו נמצאו כתורמות לא מעט לגוף האדם. רשת הלואו קוסט, ביוטיקייר, מי שמובילה טרנדים ומהפכות צרכניות בעולם הטיפוח והאיפור – משיקה מוצר חדש - שמן המפ טהור בכבישה קרה, המיוצר מזרעי צמח הקנאביס ובעל יכולות משמעותיות על הקלה בתסמיני עור רבים.

שמן ההמפ,  מיוצר מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומכיל CBD, הרכיב המרכזי המניב את סגולות המרפא המיוחסות לו. את השמן מפיקים מהזרעים עצמם מכיוון שבהם יש תכולה גבוהה של חומצות שומן אומגה 3 + 6 בהרכב הדומה להרכב השומנים בעור ועל כן משתלב באופן מושלם עם העור ומיטיב עם הציפורניים והשיער.

סגולות שמן ההמפ :

מחקרים מצביעים על יעילות שמן ההמפ בין היתר גם בשיפור והקלה על תסמיני עור הנובעים ממגוון בעיות עור כמו למשל אטופיק דרמטיטיס או פסוריאזיס, והמתבטאים בדרך כלל בגירויים גרד ויובש. בנוסף, חומצות השומן שלו מכילות חומצה הנקראת "חומצה גמא-לינולנית (GLA) " -סוג ייחודי של חומצות שומן בעלות תכונות אנטי-דלקתיות המסייעות בהתמודדות של העור.

שמן ההמפ בעולם הטיפוח:

סגולותיו הרבות של השמן מאפשרות להסתייע בו באופנים רבים בעולם הטיפוח, החל משילוב בקרמי הטיפוח ועד הזנת העור או כמסכה לאנטי אייג'ינג:

מניעת קמטים ועיכוב תהליך ההזדקנות של העור.

  • תגבור משמעותי של לחות.
  • הזנת העור והגברת קצב התחדשות התאים תוך סילוק אלו המתים- באמצעות מינרלים כמו אבץ, אשלגן, נתרן, זרחן, נחושת ואף ויטמין E .
  • שימוש בשמן כמסכת אנטי אייג'ינג ללילה : הנחת חומצות השומן הייחודיות על העור, מסייעות בעיכוב תהליך ההזדקנות של העור ומאפשרות לעור לייעל את תהליך השחזור של תאים פגומים בעור וכך מואט תהליך ההיווצרות של קמטים.

מומלץ למרוח את השמן לפני השינה על אזורים בעייתיים!

מחיר: 14.90 ₪ תכולה: 50 מ"ל

הוספת תגובה

הוספת תגובה