עמוד הבית » שמעתם על הטרנד החדש של קניית פירות קפואים לשייק? יצאנו לטעום על מה מדובר

שמעתם על הטרנד החדש של קניית פירות קפואים לשייק? יצאנו לטעום על מה מדובר

צילום: מפיקסאביי
בילדותינו סיפרו לנו לא פעם, שפירות קונים רק כשהם טריים וצריך להשתמש בהם כמה שיותר מהר, אחרת הם יירקבו ונצטרך לזרוק אותם. היום אנחנו יכולים לספר לכם שזה לא ככה. היום עומדת לרשותנו האפשרות לרכוש פירות קפואים ולהשתמש בהם מתי שאנחנו רוצים, למשל, לצורך הכנת שייק.

אין דבר יותר מזין, בריא ומהנה מאשר לשתות שייק קר וטעים באמצע היום. אך מה עושים כשאין פירות בהישג יד או שאנחנו לא נמצאים בעונה בה אין מספיק פירות בשביל להכין שייק שכזה? בדיוק בשביל זה, נועדו פירות קפואים של חברת ג'וסי פירות קפואים

חברת ג'וסי פירות קפואים מציעה לנו קטלוג עשיר של פירות שונים, בכל ימות השנה. אנחנו יכולים לרכוש מארזים על פי משקל, לאחסן את הפירות במקפיא ולהשתמש בהם מתי שאנחנו רוצים, למשל, בשביל להכין לעצמנו שייק קר. זה בדיוק מה שעושות מסעדות, בתי קפה ומקומות אחרים שמוכרים שייקים לקהל הרחב. זה הטרנד הבולט היום, וגם אנחנו יכולים ליהנות ממנו.

איך אנחנו יכולים ליהנות מפירות קפואים?

שימוש בפירות קפואים לצורך הכנת שייק או לצרכים אחרים, למשל, הכנת ארטיקים, גלידות, מוזלי ועוד, נעשה בצורה מאוד פשוטה ונוחה. כל מה שאתם צריכים זה לקנות כמות מספקת של פירות קפואים משלל סוגים, ואז תבחרו לעצמכם את המתכון המנצח להכנת שייק או כל דבר אחר.

בכל פעם כשתרצו להכין, תוכלו להוציא מהמקפיא כמות של חתיכות פרי שתספיק עבורכם, וכך תוכלו להכין את מה שאתם רוצים. זה טעים, מרענן, בריא ומזין.

כשהיינו ילדים סיפרו לנו שאם מקפיאים פירות אז פוגעים באיכות שלהם ומפחיתים מהערך התזונתי שהפרי מספק לנו. אנחנו שמחים לספר לכם שזה לא נכון.

להיפך. גם פירות קפואים מכילים ערכים תזונתיים רבים ומאפשרים לנו ליהנות מכל המרכיבים הרלוונטיים עבורנו. בחברת ג'וסי פירות קפואים מבטיחים לכם, שתוכלו להמשיך וליהנות מכל המרכיבים שיש בפרי, בצורה בריאה ומרעננת.

והטעם? הטעם של השייקים נשמר כמו שהוא ואפילו טעים יותר. הרי פרי טרי שזה עתה קנינו אצל הירקן, יכול לשמור על הטריות שלו עד לנקודת זמן מסוימת, לאחר מכן הוא מאבד מהטריות ומהטעם שלו. אם נבחר להשתמש בו להכנת שייק או לכל דבר אחר, אנחנו נרגיש שהטעם איננו דומה.

לעומת זאת, אם אנחנו בוחרים להשתמש בפירות קפואים, אזי שהטעם נשמר אותו דבר, טרי, מרענן וטעים. אנחנו יכולים לייצר לעצמנו שלל שייקים בטעמים שונים, לשלב מגוון רחב של פירות מסוגים שונים וכך לייצר טעמים ייחודים.

זו אחת הסיבות שהטרנד של פירות קפואים מאוד מצליח, במיוחד באירועים שרוצים לשדרג עם בר שייקים של פירות.

אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של טעמים, כל ימות השנה ולא רק בעונה אחת ספציפית, ובכל פרי שנבחר להשתמש, נוכל ליהנות מהטריות שלו.

איך תזמינו פירות קפואים הביתה?

אם גם אתם רוצים ליהנות מהטרנד של פירות קפואים להכנת שייק, כל מה שעליכם לעשות, כאמור, זה ליצור קשר בטלפון או דרך האתר של חברת ג'וסי פירות קפואים ולבצע דרכם הזמנה של פירות קפואים עם משלוח עד הבית.

החברה מציעה לכם קטלוג עשיר של פירות קפואים משלל סוגים, בין אם מדובר בפירות "שכיחים" כמו למשל, בננות, תפוחים, תפוזים, אגסים וכדומה ובין אם מדובר בפירות פחות שכיחים, כמו למשל אנונה, פירות יער ועוד מגוון רחב של פירות ייחודים שלא ניתן למצוא בכל מקום. יש לכם אפשרות לבצע הזמנה של חצי קילו, קילו ויותר עבור כל פרי.

המשלוח יגיע אליכם הביתה תוך מספר ימי עסקים, תפנו מקום במקפיא שלכם, שם תאחסנו את הפירות, ובכל עת שתרצו, תוכלו להוציא אותם, ולהכין לעצמכם שייק. חשוב לציין, הפירות מגיעים חתוכים, כך שכל מה שעליכם לעשות זה להכניס למכשיר ולהתחיל בתהליך ההכנה וליהנות משייק קריר וטעים.